Säg det med skyltar

Ny lappfavorit!


6 gillningar

”Tänk på att slänga INTE mat” hmmmm :joy:

1 gillning

Stackars restaurangägare. Dessa skyltar säger naturligtvis en hel del om packet som frekventerar stället :man_shrugging:t2:

1 gillning

Minst sagt. Men samtidigt om man har en buffé-restaurang i stadens enda innestadsköpcentrum så får man ju det klientelet man förtjänar.

"Här använder vi samma tallrik" är ingen paroll jag älskar.

1 gillning

Där hade jag vänt i dörren och aldrig sett tillbaka.

Noodle market ?!

Inte så ovanligt med liknande skyltar. Man tycker de borde begära hjälp med stavningen. :slightly_smiling_face:

Stackars alla..:cry:

Är det verkligen så? Är "innestadsköpcentrumbesökare" (vad är ens det?) respektlösa och dumma i huvudet menar du? Borde inte alla människor vara trevliga och ha sunt förnuft?
Förtjänar man verkligen en viss typ av besökare?

/nyfiken
:thinking:

Det handlar väl mer om massan människor. Det är ju enormt många besökare varje dag. Och så buffé där du får äta hur mycket du vill.

Jämfört med en resturang på egen adress där det kostar 250 kr för en Poke Bowl.

Förstår hur du tänker. Det lät mer som att alla människor som äter på ett köpcenter automatiskt är dumma i huvudet och att restaurangen förtjänar det.
Men med en sådan mängd kunder som det antagligen är så är det oundvikligt att inte dra till sig rötäggen.
Jag vet dock inte om restaurange förtjänare denna typ av kunder... :crazy_face:

Var är detta?

Var som helst i Svedala.

Finns det något annat, bättre sätt, att symbolisera toalett för barn? Eller om det är skötbord?

På München flygplats.

1 gillning

Barn måste bära kalsonger med Y-front, är min enkla tanke :smirk:

"Här får barn skruvstäd genom kroppen" tänker jag. Eller möjligen en gigantisk mattkniv. Eller så kanske det är ett barn med kjol som vill se ut som Marilyn Monroe…? :thinking:

Den skylten var helt enkelt totalt meningslös. Vad ska det ens föreställa!?

Funderar på om det är ett skötbord.

Jag vill så gärna röra!

HÄR FICK MAN RÖRA:

Nu fick man inte röra igen :frowning:

6 gillningar

Gissar att skyltarna åkte upp blixtsnabbt när @Esse var på ingång. :joy::joy:

1 gillning