Skoda Superb Kombi Style TSI

PM:a mig reg nr eller vin så fixar jag listan.

Inte helt övertygande sida när jag slog på min VW: :joy::joy::joy:

Jag gar inte länkat till någon sida.

Jag googlade bara vad du skrev och sidan hette så, då antog jag att det var den sidan du menade.

Jag menade att han skulle Googla på “skoda vin decoder equipment” Finns flera alternativ att använda. Gjorde samma sak på min Bmw och den sidan stämde till 100%

Jo jag förstod det, jag bara kollade på den som dök upp först och den var inget bra. Det finns säkert bra sidor där ute som stämmer. Jag själv har tillgång till VAG’s programvara så jag får tag på rätt uppgifter.

2 gillningar

Grattis till köpet! Hur blev det med appen nu då? :slight_smile:

Tack! Blev ŠkodaConnect :slight_smile:

Vad tycker du om den? Jag tycker att den är väldigt begränsad, speciellt om jag jämför med mina föräldrar och deras Peugeot :thinking:

Ja det var inte super mycket man kunde göra :sweat_smile:

Kan du låsa upp med den? Jag tror de bara går o se om den e låst eller ej? :stuck_out_tongue:

Ja, jag kan:

  • Låsa/Låsa upp
  • Se hur långt jag har kört totalt
  • Se senaste körsträcka
  • Se hur mycket bränsle som är kvar
  • Samt se service-info

Hur låser man upp ?

bild

Skumt att inte jag kan ?

Verkligen! Det är mer än vad jag har koll på, du får nog kolla med din säljare :thinking:

1 gillning

Carplay är de ju, men trodde de även skulle finnas inbyggd navigering ? Är det tillval? Eller har jag missat hur jag gör ? :stuck_out_tongue:

Det är nog tillval med navigeringen, det var det på vår om man inte tog stora ljud-paketet.

Du kan ju kolla med @RolexJocke om han kan få fram specen på din bil :slight_smile:

Ah jag har uppgraderat ljud i min

1 gillning