Skärmskydd som täcker hela framsidan

Använder sällan skärmskydd på mobilen men i omgångar är det praktiskt. Något jag stör mig på är dock att det inte tacker hela glaset. Har ni hittat något märke där skyddet går ur lite extra längs kanterna?

Jag kör på ESR. Tycker de täcker väldigt bra.
https://www.esrgear.com/products/iphone-16-pro-tempered-glass-screen-protector/

Spigen och deras Glas.tr EZ Fit sitter alltid perfekt.

1 gillning

Kan bara hålla med, använder alltid det oavsett mobil.

1 gillning

Dock många som klagar på "touch responsiveness" med iPhone 15 och 16 när de har skärmskydd. Vet inte varför, kanske för att kanterna är rundade på dessa modeller och att då algoritmen som bestämmer om det var ett avsiktligt tryck eller oavsiktligt tryck går bananas.

Jag hade en noname privacy glass på ett tag. Störde mig så inåthelvete på att det inte satt perfekt så jag drog bort det. Kamera shortcuts var typ klippta i häften och det var en svartkant på glaset som var större än apples frame. Dålig produkt helt enkelt.

Både jag och frugan kör med Spigen GLAS.TR EZ Fit (vilket satans namn..) och har inga problem alls med det.

Gillar Spigen rent allmänt. Har inget skärmskydd själv men barnen. Skall kolla Spigen nästa gång de skall byta :blush:

Zagg Skärmskydd som efter 5månader fick bubblor under
Skärmskyddet butiken som sålde sa att det var handhavat fel

panzerglass har ett som täcker bra men det senaste två jag haft gick sönder för enkelt för tidigt så börjar ifrågasätta deras kvalité vilket verkar försämrats.

Kör med privacy skärmskydd, annars hade jag inte haft något alls

Köpte några billiga på fyndiq, fick halo effekt på 16 max, som jag även fick på Xs. Hade aldrig det problemet med 12 max.

Tror att både Xs och 16 har lite lite rundad kant.