Nån som testat ett sånt här ?
Nää, men ser fint ut.
Ja , snart shorts dax o ja hatar när mobilen skruvar sig i fickan när man inte har case på , den e ju så hal utan , ska nog slå till !
Plånboken sitter fast med mitt pomologic skal
Dock är plånboken som komplett har rea på den gamla versionen. Som inte har stöd för ”find my”
Fungerar MagSafe bra genom det? Dvs pucken sitter fast bra?
Jag köpte den gamla versionen. Tycker find my är bra men för min del rättfärdigade det inte prisskillnaden. Detta då det inte är en aktiv spårning utan enbart var plånboken sist ”frånkopplades”. Magneten är så otroligt stark att det inte finns någon risk för att plånkan ska spontant lossna. Och hemma förvarar jag plånboken alltid på samma plats.
Blev som sagt den gamla för mig med. För se när man börjar våga köra utan skal, telefonen är jäkligt snygg utan skal, med korthållaren
Vilken färg blev det
Ett brunt, lite ljust.
Snyggt med blå lur.
Själv då?
Jag har matchat det blåa med en blå plånbok men har sneglat på den bruna. Det hade också varit snyggt!
Ja är ju bara en tunn plastfilm, så MagSafe funkar fint
Nu blir det att bara köra med plånboken på 13 minin. Tog bort genomskinliga skalet, fastnar så sjukt mycket damm i det
Uppdatera hur det går!
Den är inte lika hal med plånboken men glider likväl ur fickan med mjukisbyxor.
Kanske beställer ett läderskal
Dock är denna kombo snygg
Det är står skillnad mellan med och utan skal. Utan sitter plånboken inte speciellt bra. Och du som kör en Mini så är det ju precis kant i kant vilket gör att den lätt rubbas. På med ett läderskal och den sitter som en smäck.
Jag ska testa några dagar nu med enbart plånboken på, hittills så tycker jag den sitter bra
En annan grej, ska inte korthållaren visa MagSafe-symbol när man sätter fast det. Eller är det enbart den nya med stöd för ”find my” som gör det?
Nej, även den gamla har jag för mig. Tänk på att animationen endast visas på låst skärm.
Jag får ingen animation, oavsett. Fejk?