Skal till iPhone / Komplett

Rätt schyssta priser på läder- och silikonskal till iPhone 13 på Komplett just nu:

Även MagSafe wallet.

3 gillningar

passar magsafe korthållare för 12an på en 13? Är väl typ samma mått?

1 gillning

Yes. Samma mått.

1 gillning

Beställde en plånbok :slight_smile:

1 gillning

Tack, bra tips!

Tyvärr inga läderskal till 12 Pro nu…:cry:

Nu blev jag lite sugen på ett grönt läderfodral fast jag egentligen inte ens gillar skal på telefonen. :grinning:

1 gillning

Vilket sökte du?

Något snyggt läder. Ganska flexibel, men bör vara ganska mörkt.

Har ett sadelbrunt i nyskick liggande.

Till 12/12 Pro?

Japp, hade det på min gamla 12PRO några få gånger. Frugan har den luren nu och vill inte ha det så du kan överta det om du vill.

1 gillning

Låter ju perfekt! Du har ett pm…:relaxed:

Trodde jag bara skulle tipsa om några skal men nu istället fick vi precis bevittna något mycket finare!

2 gillningar

Bubblan…:heart:

2 gillningar

Kan man ladda på en qiladdare med apples MagSafe-korthållare på?

Hur många är det som kör telefonen utan skal? Känns sjukt hal

Det kan man tyvärr inte. Jag testade att köra med enbart plånboken och inte skal. Satt bra i handen men inte tillräckligt med friktion för att inte ramla ur byxfickorna.

Jag skulle aldrig köra utan skal, hade nog tappat den första dagen.

Jag kör ibland utan skal, men den blir för hal. Så även om jag skulle tro att jag aldrig tappar den så blir det en sämre upplevelse än med ett tunt skal. Men snyggt blir det…:sunglasses:

Håller med! Jag har Rhinoshields Backskin till min iPhone 12Pro. Telefonen ligger fint klistrad i handen med det på :nerd_face:FEL:https://shop.rhinoshield.eu/shop/apple?device=iphone-12-pro&category=screen-protector&prod=iphone-12-pro-back-skin

Edit: rätt länk, impact protector (ej scratch guard)