Finns väl varianter men tänkte utan sladdar. Är det AirPlay som gäller då? Kollar mindre tv typ 20”-22” vilket jag vill ha men inte ett ord om AirPlay på dessa. Kan man göra på flera sätt?
Du måste väl ha en ATV kopplad till TV´n?
Det finns tv-modeller med inbyggd AirPlay men det är bättre och smidigare med en Apple TV.
Jag har en Apple TV på ett annat ställe i huset. Men nu tänkte jag ha en liten tv i garaget där jag kunde se på tv från min iPhone. Detta var tanken…
Chromecast fungerar också om appen har stöd för det.
Helt rätt som @marges skriver. En ChromeCast är nog det billigaste och enklaste
Har din TV AirPlay så kör det, annars Chromecast. Använder båda med bra resultat.
Har inte köpt tvn ännu jag tänkt använda
Har du inte köpt tv ännu så satsa på en med inbyggt AirPlay-stöd.
Ja det blir väl bäst så. Kollar just nu och det står inte på någon tv vad jag kan se att det finns AirPlay! Letar alltså efter 22”
22" är ju snarare en monitor och inte en TV.
Tror att det blir svårt att hitta en så liten TV med AirPlay. Är den storleken kravet så är nog en Apple TV enda alternativet.
Kan du tänka dig att gå upp till 27" så släppte Samsung en Monitor M5 som ska fungera som TV också och den har stöd för AirPlay 2. Det är något år sedan den lanserade så den kanske är svår att få tag i. Hittade ett exemplar här: https://webbshop.w-data.se/produkter/4292
Det finns ju 22-24” TV men jag hittar ingen med AirPlay. 27” blir lite stort tycker jag.
Det existerar inte, köp en skärm och en Apple TV.
Minsta moderna med Airplay verkar vara denna 32" från LG;
Om du köper en 22" monitor och chromecast, tänk på att köpa med inbyggda högtalare annars står du där utan ljud.