Scan lanserar platta köttbullar för frukostmackan

Vi gick från vanliga hamburgare till smashed burgers frågan är om nästa hippa trend blir smashed köttbulle on the macka.

2 gillningar

Här är vi alla djur, åtminstone någon gång. :joy::joy:

2 gillningar

Genidrag! Här ska göra mackor!

1 gillning

Glöm inte att spela ”Du får inte stoppa köttbullar i näsan, Marcus” i bakgrunden under recensionen.

4 gillningar

Vi tänkte köra "Du får stoppa köttbullar i munnen Jocke" i bakgrunden. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Grabben heter Marcus och han hatade den låten under uppväxten. :joy::joy:

2 gillningar

Jag med! Min mamma köpte singeln när jag var mindre, blev så jävla sur och slängde den i sopen :joy:

2 gillningar

Hoppas inte de har samma vidriga doft som Mamma Scan’s köttbullar

1 gillning

Man ska inte lukta på dem, utan de ska ätas. :joy::joy:

1 gillning

Det här med platta köttbullar känns konstigt….
Jag är inte övertygad.

2 gillningar

Framförallt då det inte ens är platta köttbullar utan en större modell av köttbulle som skivats i tunna skivor. :rofl:

Komplicerat. :slight_smile:

Ja, det är ju skinka… konstig skinka.
Hur fan gör man ens så stora köttbullar. :joy:
Köttgrotta då jue.

Klar succé. Det tidsödande blir dock att klippa alla utom en mindre och mindre för att få en jättebulle..:grin:

Fast jag kommer definitivt att prova. Sedan beror det ju lite på priset jämfört med skivad skinka.

1 gillning

De måste ju använt klister i färsen för att få den till att hålla ihop så bra. En vanlig köttbulle som skivas så tunt håller inte ihop. :laughing:

Det är väl som deras frysta, de går ju att skära rätt tunt med. Men lite extra klister är det säkert :sweat_smile:

1 gillning

Gissar att skräpet pressas till en rulle som skivas. Ungefär som större delen av påläggsskinka tillverkas.

1 gillning

Jo precis.
Jag håller mig nog till vanliga köttbullemackor faktiskt. :joy:

1 gillning

Helvete vilket jidder, skit samma om det är runt eller platt. Bara in med det i foderluckan och processa. :joy::joy::joy:

3 gillningar

re-processa. :rofl:

1 gillning