Satechi visar upp den ultimata laddaren med hela sex USB-C-portar

Från sajten:
image

Att få till en vettig laddningsstation hemma är inte fasiken inte helt lätt men Satechi kan äntligen ha lösningen med sin nya laddare som lanseras i vår.

Satechi har visat upp en hel del nya produkter på CES och en som fångade vårt intresse lite extra mycket är deras kommande laddare som har hela sex USB-C-PD-portar och laddaren kan leverera totalt 200 watt. De två översta portarna är är av typen PD 3.1 och det betyder att de kan skjuta ut hela 140 watt medans resterande portar är PD 3.0 och kan skjuta ut 100 watt.

Om hela familjen har batteripanik samtidigt så fördelas de 200 watten i de sex uttagen på följande sätt: 65W/45W/20W/20W/20W/20W. Laddaren kostar 150 dollar och den kommer lanseras senare i vår och när den går att köpa här i Sverige är ännu oklart.

Källa: Satechi

Galleri

1 gillning

Från sajten:
image

Satechi tycks ha en trevlig vistelse i Las Vegas under CES-mässan. De har visat en rad intressanta nyheter och två av dem tog också hem priser.

Förutom den imponerande GaN-laddaren med snabbladdning via sex stycken USB-C, så briljerade Satechi med fler produkter som fick uppmärksamhet. Inte mindre än två produkter blev utvalda till CES 2023 Innovation Award.

Thunderbolt 4 Slim Hub

Den supertunna Thunderbolt 4-dockan med det passande namnet Thunderbolt 4 Slim Hub ger oss 3 nya USB-C och en USB-A. Anslutning sker via en USB-C som förutom att ansluta oss till allt via dockan också kan ladda vår dator med 60W.

USB4 NVMe SSD Pro Enclosure

Detta etui för SSD är inte bara byggd för att hålla din SSD på plats. Utan skall också komma med inbyggd teknik och anslutning via USB 4 som skall maximera alla överföringar och skydda din disk, både tekniskt och från stötar med solid aluminium.

Via: Satechi.

Hoppas alla bubblare går in och följer Satechi Nordic på insta/fb, för där kan man få all info när grejerna dyker upp här i Sverige! :heart:

Ja, jag jobbar för att marknadsföra den. Så kommer tjata tills alla följer den! :joy:

2 gillningar

Då kommer du få tjata mycket! Jag har inga problem med Satechi! Men få in alla här + mig till något som har med Meta att göra då kommer du få problem! :wink:

1 gillning

Trodde att man fick all info här i bubblan.

Klart man får, men informationen kommer ju någonstans i från också! :slight_smile:

1 gillning

Äh, du är snart inne och scrollar insta du med skall du se! :grimacing:

ALDRIG!!! Jag hade Facebook 2012 och tog bort det efter 2 veckor! Jag visste redan då hur Facebook var, men blev inlurad av min dotter som hade så roligt där på den tiden. Jag kastade en snöboll i någon form av spel dom hade och fick så mycket spam efter det. Spelade FarmVille och skrev något på en profil och sedan fick jag 100 följare jag inte ens kände. Inget för mig!

Instagram har jag inte ens varit inne på och kikat! Jag håller mig till bubblan ja!

1 gillning

Ja se dagens ungdom!

Har du prövat TikTok? :wink:

2 gillningar

Hehe, jag har klarat mig!

Dockan ansluts via Thunderbolt och ger tre nya Thunderbolt 4 portar. :nerd_face:
Synd att den bara ger 60 W. Ser trevlig ut annars.

Nu ska du inte vara sån! Det ena utesluter inte det andra så att säga! :grimacing::zap:

Eh jo. Tb utesluter inte usb-c men USB-c utesluter Tb.

Edit: förtydligande: En Thunderbolt-port är både det och en USB-C port medan en USB-C aldrig är Thunderbolt.

Då har de stenkoll på dig med andra ord.

Jag hade Facebook 2012 och tog bort det efter 2 veckor!

1 gillning

Japp! Haft block på dom också runt 8 år. Så dom har koll på mig! :wink:

1 gillning

SSD-kabinettet verkar trevligt!

Tyvärr med ett fult plasthölje av termodynamiska skäl.

Zikedrive snabbast hittills, även den med vidrigt plasthölje.