Satechi Slim X1

När kommer test på denna?

Så fort det kommer till svenska marknaden! Var snack om april/maj om jag inte minns helt fel.

1 gillning

Det var ju riktigt sexigt!

1 gillning

Visst var det :). Synd bara att detta inte går att köpa i Sverige än. Mitt tangentbord på jobbet har sagt upp sig så fick bli ett nytt Magic keyboard.

Har ett vitt gen 1 här hemma (det lilla) plus en gen 1 mouse. Skulle vilja ha ett spacegray ;). Samt en spacegray Magic Mouse gen 2. :wink:

Sen kan man diskutera ergonomin med MM :wink:

1 gillning

Upplever att MM har betydligt bättre ergonomi än random “arbetsplats-mus”. Har haft olika logitechs och HP genom åren, fått problem med musarm. Att mm är så platt är till dess fördel :heart_eyes:

Skönt att fler än jag gillar den ;). Sen är den jävligt snygg med :wink:

1 gillning

1 gillning

“They plan”, det är ju för tusan vi på Vendora som löser det :smile:

De har bytt distributör till Dennis Brunby i Eslöv eftersom de var missnöjda med att du vänder dina citattecken fel och inte avslutar meningar med punkt.

1 gillning

Ok. Jag vill ha ett nu :star_struck:

1 gillning

Hade det funnits med svensk layout nu hade jag också köpt direkt

1 gillning

Bliire något tbord snart? :hugs:

Knapparna börjar lossna på mitt k811.

Försökt hitta annat, men de flesta har Fn knappen till höger om Ctrl. Inte bra.
Ska sitta längst ut. Iaf när man kör mac, för lättare trycka snabbkommandon. (aka kommandorörelse)

1 gillning

Får man fråga vad du använder ctrl till på Mac? Vanligtvis så använder man cmd till allt och då gör det inget att fn sitter längst ut.

Japp! Vill att Fn ska sitta längst ut :hugs: Så alla kortkommandon knappar sitter bredvid varandra. Använder ofta Ctrl Alt samtidigt

Tillägg: hmm kanske är det alt cmd man använder ofta tillsammans iaf :hugs:

1 gillning

Jag som inte kan skilja på höger och vänster. :man_facepalming:
Tolkade det som du ville ha Ctrl längst till vänster istället för fn.

1 gillning

Eller ännu bättre, flytta Fn knappen till höger, som på detta bord: (och som på Apples full-size)

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0059/0630/1017/t/5/assets/pf-209a2b8a--Keychron-K1-version-4-Ultra-slim-wireless-mechanical-keyboard-Mac-Windows-Android-with-Gateron-Low-profile-switch-red-blue-brown.jpg?v=1592214156

Har för mig Keychron togs upp tidigare tråd, verkar bra, kikar.

Edit det var tydligen ett annat märke

Fint!

Är ute efter K1 versionen

Slutet av september :slight_smile:

2 gillningar