Satechi - Slim X1 & Slim X3 Keyboard

Jag kör med bluetooth bara, tar 1 sekund att byta enhet mellan min PC och Mac när jag kör t.ex Picture-in-Picture på skärmen. Jättelätt på tangentbordet, musen däremot får man ju vända upp-och-ner för att byta enhet men sen är ju inte det en deal breaker men där skulle ju universal flow vara intressant

MX Keys Mini kommer inte upp i Logitech options på Mac, fick en uppdatering nyligen på Windows och efter den så visades tangentbordet i programmet så jag kunde göra olika inställningar.

Är det Options eller Options + beta? tror nya fort är i beta

Options, jag kör inte beta
Såg ingenstans när jag köpte tangentbordet att det var beta :stuck_out_tongue_closed_eyes:

haha, jag brukar också hålla mig borta från beta. men tror de fixat mx där och på väg över till nya options + snart

1 gillning

Ser att på min Macbook pro som har norskt tangentbord så ligger @ bredvid enter.

Det är alltså alfakrullarna! :norway:

1 gillning

Norsk:

Dansk:

Det verkar som om våra grannländer har tänkt ungefär samma sak.

De verkar ha bytt plats på ö och ä i Danmark också. :crazy_face:

Såklart, kan nu inte ha samma standard :grinning_face_with_smiling_eyes: Verkar ju dumt

1 gillning

På windows så ligger backslash på <>-tangenten på de danska tangentborden.

1 gillning

Kanske hade varit klädsamt om det hade framgått att Teknikveckan testar en produkt och sedan länkar till en webbsajt som ägs av ett företag där Peter Esse arbetar. Jag skulle inte för ett ögonblick misstänka TV för att faktiskt låta sig påverkas men större tydlighet här, alternativt länka till annan webbsajt om det är nödvändigt, hade i mina ögon varit att föredra.

Hej och välkommen tillbaka! Kul att du hänger här minst en gång per år i alla fall.

Varje skribent är oberoende och låter sig ej påverkas av mig. Faktiskt till den milda grad att de åter igen glömde att de skall länka till prisjakt i första hand. Jag påminner igen.

Ha en fortsatt fin dag :slight_smile:

1 gillning

Jag är här oftare än du tror, bara inte i inloggat läge…

För er som inte vill ha Satechi eller MX… POP KEYS

Ja det gäller att man har en mus som klarar fler enheter också. Jag kör Mx Master 3 ifrån Logitech som klarar 3 enheter.

1 gillning

Ja det skulle jag tro, danskarna ska väl få sitt också :rofl:

1 gillning

Aa har samma grå fina färg som du :star_struck:

1 gillning

Snyggaste!

1 gillning

Verkligen!

Det jag saknar är att tumknappen inte sitter in mer mot böjen, sitter lite för långt ut på “hyllan” för min smak. Så mycket enklare att trycka inåt än nedåt.

Jag får väl ringa Logitech och styra upp… :laughing:

Och för det skall du ha en punkspark min kära herre, häng mer med oss!

2 gillningar

”Punkspark” är bland det värsta som man kan ge en syntare.

2 gillningar