Samsungs The Terrace snart tillgänglig i Sverige

Från sajten:
image

Samsung gick i dag ut med att deras TV, The Terrace Outdoor TV blir tillgänglig i Sverige.

Samsung Terrace Gaming

När det kommer till TV-apparater så har Samsung skapat en hel del olika sorters typer av TV-apparater. Allt från designmöbler till tv-apparater som ser ut som tavlor till ovan nämnda The Terrace Outdoor TV. Som namnet implicerar så är den till för terassen.
Det är en TV som finns i 55, 65 och 75″ och är IP55 klassat. Första femman betyder att den klarar av damm och den andra femman betyder att den är “spolsäker”. Den ska även klara av temperaturer mellan -30 och +50°C. Till The Terrace så går det att skaffa en soundbar som även den har samma kvaliteter som TVn när det kommer till att klara utemiljön.

Samsung Terrace Soundbar

Tvn har en ljusstyrka på 2000 nits, QLED, 4K och för alla sportintresserade så har den hög bildfrekvens och förbättrad rörelseskärpa så att vi kommer kunna se bollen under hela fotbolls EM. Displayen har antireflexion, och adaptiv bildteknik som optimerar och analyserar omgivningen för att optimera ljus och kontrast.

The Terrace kommer att kosta
55 tum – 39 999 kronor
65 tum – 49 999 kronor
75 tum – 64 999 kronor
The Terrace Soundbar kostar 9 990 SEK.

The Terrace finns till försäljning i Sverige från och med slutet av april.

Samsung

Samsung Terrace Dusk

2 gillningar

Grymt men den lär ju få fötter och man undrar ju hur länge den får sitta kvar :wink:

1 gillning

Jag har bett om att få testa en. Blir det så kommer jag kedja fast den och sätta siren på den

1 gillning

undra om den är dubai safe?.

På vintern i alla fall men det är väl då du kan sitta ute.

1 gillning

jo…men vill inte montera ner den på sommaren… har svårt att se den funkar i dubai faktiskt.

Skulle vilja ha något smidigt så man kan titta på fotboll från pool området. Nu har jag en projektor jag rullar ur och stället en hink med is ovanpå…den klarar runt 3-4timmar på sommar kvällarna innan den börja gnälla

3 gillningar

+50 skall den ju klara men det är väl inte tillräckligt

1 gillning

problemet är att poolen lär reflektera mot skärmen på dagarna då blir det varmare.

När jag hade sonos grejer där drog jag kylslangar runt utomhus sonos högtalarna… de höll i några månader iallafall

1 gillning

Där ser man, de får testa nästa gen hos dig :slightly_smiling_face:

Borra ett hål i väggen bakom tvn och dra ut en slang som kyler med ac :smiley:

1 gillning

bara bra ider känner jag

1 gillning

Du får skaffa en stor spegel och dansa och sjunga framför den!
Video plz!

1 gillning

även det en fin idé

Sänk ner den i poolen

2 gillningar

där har vi vinnaren :slight_smile:

En stor krok på tv:n, sen får kollegorna flyga förbi i halvlek, hooka upp med en wire till tv: ta den på en runda så att den kyls sen dumpa av fen igen till andra halvlek.
Problem solved!
Booooom!

2 gillningar

tenor

1 gillning

Eller hur. De enkla lösningarna är ofta de bästa. Man ska inte krångla till det.

1 gillning

Hur jävla varmt har du det?

Juni-aug en bit över 50c… kan nudda 60c.
men officielt aldrig mer än 48c

1 gillning