Samsungs nästa Unpacked-event går av stapeln den 10 juli

Men hade du beställt en Fold? Inte nöjd med din Nothing? :open_mouth:

SEOUL, South Korea (AP) — Unionized workers at Samsung Electronics declared an indefinite strike Wednesday to pressure South Korea’s biggest company to accept their calls for higher pays and other benefits.

https://apnews.com/article/samsung-electronics-strikes-75fc20ab25e2fbad5c52d93b56334a64

Min nothing pajjade tyvärr så skaffade en s24. Men går tillbaka till fold nu.

1 gillning

2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Apple vs resten

mm smidigt med röst.

Blir oftast snabbt tryck på urtavlan på digital tim visaren, som är genväg till timer, eller hej siri om mobilen är nära.

Kan inte apple watch göra en "hej siri"?

Osäker. Det bör den ju kunna… :star_struck:

Har själv en amzfit, apple watch har för dålig batteritid.

Eller hej Ultra, så inte både iPhone och Watch vaknar :joy::sweat_smile::hugs:

Enheterna jobbar ihop. Så Siri vaknar inte på båda.. Det är inte Android. :slight_smile:

1 gillning

Tacka vet jag riktiga klockor istället för en massa tingeltangel. :joy::joy:

2 gillningar

Såg en som satt med en Fold 5 på tunnelbanan imorse, den var större i verkligheten än vad jag trott, kanske är den lite användbar ändå. Hur är batteritiden på dessa om man använder den stora skärmen? Borde ju vara rätt batteritörstig?

haha! Nice! Tänkte det måste vara något smart.

Undrar hur det fungerar rent tekniskt. Förstår ju om telefon ligger x antal meter bort och man har klockan på sig. Men de gånger man har telefonen nära också. Kanske Apple prioriterar Siri på klockan mest...

Nu blev jag nördigt intresserad hur det fungerar.

1 gillning

Ja! trevligt med större skärm ibland, men om Apple hoppar på "racet" så hoppas jag på något mer åt det här hållet.

Känns mer "lugnt" för skärmen då det inte blir så skarp vikning. utan att den rullar ut.

Aftonbladet rubriken skulle då bli:
Apple dödade just deras iPad mini :rofl:

1 gillning