Samsung tar bort reklamfilmer där de hånar Apple

Du kan inte googla, det är känt sedan länge att flaggskepp från Android har bättre DAC. LG, Samsung, HTC. Det sagt är det lågt från bra, skulle aldrig köra mina 10l lurar på det

Då jag uppenbarligen inte kan Googla så får du gärna presentera länkar som visar på detta.

Googla ffs, tex, artikeln jag länka. Men det sagt, kör extern DAC, jag skulle aldrig lyssna på musik på en telefon

Du kan alltså inte presentera en endaste källa på det? Första träffen jag får upp är

“Why Do iPhones Generally Have Better Sound Quality Than Android?”

Därefter kan vi konstatera att det finns en mainstreamtelefon som har en dedikerad DAC som låter bättre och det är den i LG V30 - en telefon där hela USP:en handlar om dess ljud.

Men Android och iPhone generellt? Du ljuger ju så att du inte vet vad som är bak och fram. Så tröttsamt.

1 gillning

Men du kan vara lugna, dina Bose är inte tillräckligt bra ändå

Dem här artikeln tar upp Essential och LG - två bolag som knappt säljer några telefoner. De definierar inte Android.

Samt Samsung som ironiskt nog inte stödjer AptX HD - Qualcomms senaste format.

Du måste verkligen sluta hata, varför kan du inte diskutera saker för vad de är?

Apple har historiskt sett ett generellt bättre ljud över Android-telefonerna för att man har haft egna DAC:ar medan Android har varit beroende av den allmänna systemkretsen. Därefter så har vissa Android-tillverkares enskilda mobiler haft USP:ar med bättre DAC än övriga Android-telefoner och iPhone.

Men ditt påstående om att “Apple har haft sämre DAC än Android flaggskepp i alla år” stämmer inte.

Däremot så börjar komprimeringen av ljud via BT bli bättre på Android via just aptX HD jämfört med AAC.

1 gillning

LG är ju inga små players direkt, men läs artikeln. Mycket av det de tar upp gäller även Android. Men detta spelar ingen roll med pöbellurar. Så du kan vara lugn

Du kan ju jämföra 1 tillverkare(Apple)med hela android världen ljudmässigt? På samma sätt som man inte kan jämföra iphone med android som så många gör generellt.

A post was merged into an existing topic: Datorkrig

Utdrag från GSMArena!
Vi får se vad Apple kontrar med om en månadScreenshot_20190808-210649_Chrome

Nej det kan man inte - det är hela min poäng till @Anders_Malmgren.

Kom just på att Apple drog tillbaka sina iPhone 5 ads där de hånade storleken på Samsung Note serien bla när de lanserade iPhone 6 och 6 plus. I det fallet blev det en Streisand effekt, kanske det blir här med :slightly_smiling_face:

Behövs inga skärmar större än 3,5".

Vilka reklamfilmer tänker du på då?

Han hittar på.

Var det han du hänvisade till på 99mac och undrade var kommentarerna var? :slight_smile:

Haha exakt. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Thumbs bland annat
Klart mer sofistikerad på Apple manér än Samsung men ändå

Då får jag ju gå in på 99mac och läsa om jag vågar :wink:

Du är där inne hela tiden. Dröjer inte länge förrän du bryter ditt löfte :joy: