Samsung T7 Extern Portabel SSD Titan Grå 1TB

Ska nu sälja denna externa SSD.
Den har USB 3.2 gen 2 och de följer med en vanlig USB-A kabel samt en USB-C kabel.

Den är inköpt 2021-06-08

Mer info om produkten:

Tänkte mig 800kr + 66kr frakt.

Skickas spårbart med postnord och betalning sker med swish.

Edit:
Går såklart att köpa över Tradera om man vill det med då jag la ut den även där:

Tror @Esse hade blivit besviken på din auktion… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Varför? :o Tycker priset är skäligt då den kostar 1700kr ny idag :stuck_out_tongue: och den har inte många månader på nacken hehe

För att den inte börjar på 1kr.

Här får du bäst betalt för din gamla iPhone - Applebubblan - Bubblan - Teknikveckan

Jaha, brukar sätta fasta priser för det brukar alltid gå åt då jag alltid sätter rimliga priser :stuck_out_tongue: och jag orkar oftast inte vänta på att en aktion går ut. Men visst vill folk lägga bud på den så kör :slight_smile:

Ja och nej - vissa produkter som har högt värde men få intressenter kan få frånpris! En sådan här produkt kan vara ett sådant exempel :slight_smile:

1 gillning

Tänker du att priset är för högt? 1100kr för några månader gammal extern disk som kostar 1700kr ny.

Ah vi pratar T7, trodde det var Thunderbolt 3-dockan sorry :slight_smile:

Ja en sådan här produkt skulle jag lagt ut för 1 krona för att maximera marknadspriset. 1100 kr är nog för dyrt för att få den såld med tanke på att en ny kostar 1300 kr just nu.

Oj, det missade jag totalt kollade bara på inet.
Ändrar till 800kr /st har två

800kr är väll skäligt?

Sålda