Samsung Note 20

Häftigt är det ju och imponerande teknik. Kul att Samsung går all in business :slightly_smiling_face:

1 gillning

Verkar inte batterit lite litet till den skärmen ?

Vet inte hur batteritiden var på Fold, vad säger du @Stefan_Sandstrom?

Wow vilken imponerande teknik. Samsung visar varför de leder utvecklingen inom mobiler. Gillar det fördjupade samarbetet med Google/ Microsoft och Spotify. Thom Browne Edition vilken video och presentation, saknas bara s-pen :slightly_smiling_face:

Haha, när jag tittar på American Gods tänker jag att du nog är en produkt av 10 miljoner Samsung-dyrkare - du är helt enkelt Samsung-guden :slight_smile:

3 gillningar

15 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Microsoft, Google och andra företag. Go!

på första folden? minns inte hurstort batteriet var men det räckte heladagen vid normal användning.
Grejen är den att man öppnade inte skärmen så superofta

1 gillning

Varför har inte vi Good Lock här i Norden?
Funkar ju inte ens att installera via APK Mirror
Kör du med Good Lock @Stefan_Sandstrom

Minns inte att du köpte den. Vad var ditt intryck efter att du verkligen använt den ett tag?

fold?. Jo jag köpte den innan sommaren då de sänkte priset. använde den en vecka kanske innan jag gick tillbaka till note10.

när man har den öppen så hade du kickstand eller något varit bra för det var yxigt att få den att luta mot något, den gled ofta ner… det störde mig mest och lär även göra det på fold2

Har det på luren men aldrig använt.

Intressant :slightly_smiling_face:
Fold 2 har ju flexmode, det du tänker på?

Hur upplever ni Edge-kanterna på denna? Jag är så emot dessa men gillar Ultran i övrigt. Registrerar den många skärmtryck av misstag för att handflatan ligger emot när man sträcker sig över skärmen? Blir det mycket reflektioner där skärmen böjer sig?

jo men då använder man inte hela skärmen.

1 gillning

Installera NiceLock.

Testade det nyss och den säger att modulerna kan inte laddas ned för mig i Norden :neutral_face:

Nu kör jag Note 10 plus. Använder alltid Samsung smarta fodral så inga feltryck på kanten. Vid video mm inget konstigt vid kanten. S-pen funkar med men man får hålla lite koll längst ut.

1 gillning

Du behöver deras Downloader Companion-app också, den laddar ner modulerna och uppdaterar dessa.

Varför gör de så här?

2 gillningar

År efter år…