Samsung Note 20

Vänligen läs första inlägget

1 gillning

Vad har jag missat ? Nästan 12000:- för en telefon på 60Hz :thinking:

Samsung anser nog att 5G / nya s pen och kameran räcker för det priset. Jag är mer tveksam. Skärmen ligger mellan Note 10 Lite och Note 10 plus från förra året. Men vill man ha det bästa så kostar det och Ultra är ett monster :slightly_smiling_face:

Fina produkter Samsung visade upp :slightly_smiling_face:
Note 10 serien är ju så bra så att en förfinad line up var ju att vänta. Men priserna som vanligt i överkant. Ett tag innan alla rykten trodde jag på selfie under skärmen. Kommer nog till Note 21. Blodtryck i klockan och trådlös DeX äntligen :slightly_smiling_face:

Misstänker att priserna kommer att falla rätt fort så för de som väntar lite kan det nog bli helt okej.

Kan hända men Samsung kom ju med Note 10 Lite i början av året och behåller kanske den ett tag som insteg till Note världen. Den kostar ju idag ca 6400 kr och det är prisvärt tycker jag

vilken kommer du ta,?. kommer du ta förbeställning?

Jag har funderat och funderat och de är fina men behåller min 10a ett år till eller så får vi se på vägen :slightly_smiling_face:
Då det var bekymmer både med kameran och Exynos jämfört med Snap på S20 Ultra så hade jag avvaktat lite här i Sverige ändå.
Du då några planer?

blir en ultra. blir nog maxad ram och storage. Ska förbeställa idag. tror jag tar med gamepass.

2 gillningar

Intressant att se när du får den hur den är :slightly_smiling_face:
Vilken färg, alla mina har varit svarta tidigare

Blir nog svarta för mig med. Även om coppar är grymt snygg…

Svart är aldrig fel.

1 gillning

Håller med dig brons färgen är riktigt nice men svart är alltid rätt. Är intresserad av Buds Live skall kolla in dem noga när det kommer tester :slightly_smiling_face:

1 gillning

men alltså, väljer man mystic black kan man inte välja 512gb lagring…wtf?!

Så mystikt.

Du vet väl vad de säger? Ones you go black - you want to go limegrön sedan!

Otroligt är ju inte likt Samsung tycker jag

Skoja inte min S10e är grön :slightly_smiling_face:

såg vad du gjorde där…

Vilken telefon! Kollat ikapp lite klipp nu. Måste nog titta på den när den släpps i butik. Snyggt om den är frostad på baksidan (ser ut så).