Samsung Note 10/+?

Funderar på en Note 10(+) istället för min iPhone xs. Ni som har Note 10. Ris eller ros???

Jag älskar min note10.
Men varför vill du byta?. Man brukar vara rätt inkörd i ett eko system.

Av nyfikenhet. Brukar hålla mig flytande utan bli så insnöad i ett och samma. Kör oftast parallella ekosystem just för att kunna byta när det faller på ;). Är iofs inne på en ip11 PRO med ;). Ska bara bestämma mig

1 gillning

Jag har Note 8 men Note 10 är riktigt bra vad jag förstår. Men att skaffa Note utan att ta till sig s-pen funktioner och DeX är att skjuta förbi målet. Note serien använd på rätt sätt kan effektivisera din digitala värld :slightly_smiling_face:

Nu har han tappat de :scream::rofl::man_shrugging:t2::rofl:

1 gillning

ah ok.

jag är supernöjd med min note10. kan dock störa mig lite på punchout front kameran.
finger avtrycks läsaren funkar också lite halvrisigt.

men bortser man det så är den magiskt bra. Allt bara flyter på.
Jag använder pennan förvånansvärt mycket.

Note 2, Note 4 Note 7(explosive edition) Note 8 Note 10+.
Kan inte annat än säga att jag varit supernöjd med alla Notes förutom 7an då :stuck_out_tongue:

Dessutom gjorde jag en deal med djävulen nu och kör på Samsung Upgrade + så jag betalar en slant per månad och får byta till senaste modellen efter ett år.

@Stefan_Sandstrom
Installerade precis säkerhetsuppdatering 1 april till min Note 10 plus. Fick bland annat “en tagning” dvs “single take” från S20 serien. Nice :slightly_smiling_face:
Har du fått uppdatering ännu?

nixpix inte fått något ännu.

Den som väntar på något…

nu laddas den ner :slight_smile:

En tagning är rätt bra faktiskt :slightly_smiling_face:

BTW Nu rök det förinstallerade skärmskyddet för det började släppa lite i kanten :slightly_smiling_face:

haha… gissa om jag pillade när du nämde det :).
bevisligen inget vi i öknen fick…

1 gillning

Ni fick en riktig processorer istället :grin:

:slight_smile: Fick vi?.. att det kan vara sådan skillnad.

Eller har jag fel ? Har inte du Snapdragon i din note ?

Note 10 plus är nog rätt lika men S20 Ultra oj oj oj vad Samsung har trampat i klaveret :slightly_smiling_face:
Är nog fixat till Note 20 serien :wink:

Sorry, kan tänka mig det :slightly_smiling_face:
Hade det inte varit för kamera ön så var den nog svår att upptäcka från start. Sedan hade jag en S10e sedan tidigare och då var det lättare :slightly_smiling_face:

Låt oss hoppas. Har du tänkt byta till den ?

Nej, hade Note 8 innan och nu Note 10 plus. Så om tidigast 2 år byter jag väl. Ingen gigantisk skillnad på Note 8 och 10 plus. Båda enastående lurar :slightly_smiling_face: