Samsung Mobile 2023

Det vill du nog få utbytt, vad jag hört så kan skärmen skadas när det börjar släppa.

Får kika på det då! :+1:t3:

Otur då Samsung byter det gratis inom ett år

Jag hade nog kollat med Samsung ändå även om det är över 12,månader
De kanske är redo för lite goodwill :blush:

1 gillning

Goodwill är väl inget som majoriteten av teknikföretag sysslar med. Oftast brukar det ju ligga på dig som konsument att bevisa att du har rätt, oavsett om det är Samsung, Apple eller något annat.

Hittade en gammal Xs hemma för några månader sedan. Den startade inte körde in till Apple Store på vinst och flrlust. 10 min senare hade jag en helt ny Xs utan att betala ett öre. Det är bra service det :slight_smile:
Har Samsung egna butiker i Sverige hade jag testat där.

De hade en på Väla tidigare som blev phonehouse som blev Elgiganten. Nu vet jag inte vad det är där :sweat_smile:

Samsung har ju 25 månaders garanti som standard på mobiler, klockor och hörlurar tex.

Jag hade kollat med Samsung support

1 gillning

Väldigt bra service, men helt ny för dig var den väl :blush:

1 gillning

Ska höra med dem! Såg när jag var i members-appen att det var en Enterprise Edition jag hade av luren, så får se hur det går när jag köpt den begagnat :grimacing:

1 gillning

Okej, men kan vara en fördel, tror det är 3 års garanti på Enterprise. Intressant att se vad de säger :slightly_smiling_face:

1 gillning

Förmodligen en refurbed/ny.

1 gillning

2 tips till alla Samsung ägare som ni kanske redan känner till

Enhetsskydd tillsammans med McAfee är en bra funktion och auto omstart vid behov.


1 gillning

Samsung gör en Retro Flip som Homage till SGH-E700. Jag hade en sådan när det begav sig för över 20 år sedan :blush:

1 gillning

Samsung, Apple och I princip alla märken utanför Kina har varit försiktiga med snabbladdning. Men nu verkar Samsung experimentera med det:

Kan man hoppas att den kommande S24 serien tar ett kliv upp?
Åtminstone att Ultran går från 45 watt till 68 watt eller något liknande.
De mindre skulle kunna gå upp från 25 till 45 watt.

Man får se.

1 gillning

Rykten om en "budget" vikbar enhet nästa år från Samsung. 400 USD är ett riktmärke. Spännande

2 gillningar