Samsung Galaxy S22-videos?

Hej någon här som har videos på s22 som är på svenska?

Jag uppskattar ditt engagemang - senast i morgon är min ute :slight_smile:

Okej sorry för jag spammad dig mycket sissta tiden men längtat så efter video såg en frön inet men den var ej så lång vet du brukar göra längre videos och klart man är på då man själv ska köpa om 2 månader

Om den släpps idag vet du vilken tid de blir då?

Runt 19.00 !

Tack då vet jag

Längtar till att se din video så hoppas den kommer snart

:slight_smile:

3 gillningar

Samsung har verkligen lyckats med S22 serien och vad jag förstår ett lyft att de slog samman Note med S :slightly_smiling_face:

Redan sett däremot såg de konstigt ut med alla iconer är van med tre tillbaka grejer men kanske går ändra själv. Kan de inte bara bli maj nu beställer alltid via abomang så. Måste vänta till maj men så taggad

Ja de jag såg av vanliga s22 värkar den vara grym

Du kan välja mellan att ha ikoner längst ner eller att använda svepgester i stället :slight_smile:

Alla S22 är grymma i mina ögon. S20 serien var sådär, hade sina missar. S21 serien blev vad S20 serien borde varit och rättade till det mesta. S22 serien är förfinade från redan grymma lurar :slightly_smiling_face:

Okej för dom såg konstigt ut i din video inte alls som jag är van att se iconerna

Var ju korkad sisst så köpte s20 3 veckor efter ca släpptes s21 så darför jag väntat nu så man köper s22 köper som sakt alltid med abomang

1 gillning