Tänkte använda mina Tibber pengar för att köpa en Philips hue play box. Nån som är intresserad isåfall? 2.300kr inkl frakt?
Att den är så satans dyr förstår jag inte…
Jag tycker Ambilight verkar mycket trevligt men dom pengarna är jag absolut inte villig att lägga för att få lite mysbelysning runt min tv.
Inte jag heller. Sjukt överpris.
Vilket är synd!
Hade kunnat lägga en 1500 för hela paketet med ledlister+boxen.
Det man får tänka på är att det även är en HDMI-switch och en sådan ligger på runt 1000 kronor. Så om man även behlver en sådan är det faktiskt ganska billigt
Det är ju om man behöver det men min gissning är att det är ett försvinnande litet antal som lägger pengarna delvis pga den. De flesta lär antingen inte ha behovet eller har redan löst det.
Så är det absolut! Men tekniken finns där så det är nog därför den går upp i pris en hel del.
Är meningen att alla hdmi anslutningar ska gå via sync boxen för att få tillgång till Ambilight oavsett vilket medium man använder?
Precis! Allt som ska blinka ska in i hue-boxen
Du skall alltså köpa en Hue Box men inte behålla den utan sälja den direkt.
Han vill väll omsätta hitte på pengar till riktiga.
Tibber-Krypto helt enkelt…
Jag väljer hellre köpa något jag är behov av och känns som hue box är mest värt att sälja av det som finns där
Ditt meddelande är så otydligt. Du vill köpa en sync-box, eller vill du inte det?
Sen undrar du om någon är intresserad. Här får man ju tolka om det är att man är intresserad av att du köper en sådan eller kanske om man är intresserad av att själv köpa en.
Enligt ditt sista meddelande så vill du bara köpa sådant du är i behov av. Är du i behov av en sådan box?
Sen skriver du att en sådan box är mest värt att sälja? Ska du sälja boxen eller köpa den?
Om du bara ska sälja vidare någon pryl, är det inte då bättre att låta köparen bestämma vad denne vill köpa?
Tyckte det var ganska klart. Han ska köpa en via Tibber som han sedan säljer direkt och undrar om någon är intresserad av att köpa den.
Haha sant
Fast han brukar ju returnera och få fullpris tillbaka
@Randomdude har bonuspoäng på Tibber som han vill omvandla till pengar. Ganska klart och fair tycker jag.
Mitt tips här @Randomdude är att helt enkelt kolla runt vad folk behöver och sedan beställa just det