Säljes: HomePod

Någon som är intresserad av en svart HomePod med original kartong? Vid intresse kan jag skicka bilder.

Pris: 4.500kr inkl frakt.

Lite bilder innan den åker upp på tradera :slight_smile:

Har inte du redan lagt ut den för försäljning?

Kan köpa den för 500:-

Han försökte byta den mot AirPods Max först.

Nej, först var det eventuellt xD Nu på riktigt :smiley:

Enda anledningen att jag tillåter dessa dubbelposter är för att du ser ut att vara enäggstvilling med Amos i The Expanse!

Du får minsjäl uppdatera ditt profilfoto nu!

1 gillning

Du kan ta bort den andra istället, samt den med byte xD Trodde väll inte att en ny telefon skulle inhandlas nu snart xD

Vilka andra? :innocent:

Jag vet inte xD Kan egentligen ta bort alla annonser utom denna som jag gjort :smiley:

Här tas inte bort något!

Dina synder skall ej sopas bort.

1 gillning

Zopas bort? :grimacing:

1 gillning

Den är ute för endast 1kr och avslutas lagomt till löningen! Ingen reservationspris! @Marcus_Attefors

Punkt 3. :joy:

2 gillningar

Ja men vafan. Var en i en annan annons som ville ångra köpet efter han fått hem varan. Därför är jag tydlig :smiley:

2 gillningar

Tycker ni bilderna är okej? :slight_smile:

2 gillningar

Riktigt fina!

1 gillning

Kompis, varför inte Schenker 59 kronor? Försäkrat och spårbart? Och fraktsedeln skrivs ut via Tradera-systemet.

Bilderna ser nästan stockfoto-fina ut, duktig du är!

1 gillning

Sedan avskyr jag texten"Jag ansvara inte för postens hantering av paket".

Det är ignorant och tråkigt, för du ansvarar nämligen för att du packar paketet korrekt. Är paketet korrekt packat så kan det sällan eller aldrig uppstå några problem hos posten. Du skickar ju dessutom spårbart och då ansvarar posten för själva trackingen.

Därför är den meningen lite redudant.

1 gillning