SÄLJES: Apple Watch Läderlänk Sequoiagrön

Vill härmed sälja min läderlänk som jag köpte till min Apple Watch, som levererades igår. Det är tyvärr något för stort för mig (storleken är M/L).
Köpt via Apple. Nypris: 1095kr

Mitt pris:800kr

2 gillningar

Nu blev man ju sugen. Skall fundera…

Den är ju grymt snygg! Tyvärr kan man inte byta ett armband när men köpt det i paket med klockan, utan man måste då skicka in BÅDE klockan och armbandet…hål i huvet.
Jag skall hur som helst köpa den mindre varianten av samma armband men i storleken S/M.

1 gillning

Jag har den blåa läderlänken och är väldigt nöjd med den.

Haha! Kör också den blåa läderlänken nu, i väntan på min nya sequiagröna skall komma.

Hade det varit i storleken S/M så hade du inte sålt det, men å andra sidan hade jag gärna köpt det :grinning:

Har en grön läderlänk men Kina-kopia. Snyggt som tusan men kvaliteten är inte nåt vidare.

1 gillning

Varför returnerar du den inte?

Som jag skrev ovan. Apple vill också att jag skickar tillbaka klockan, för de köptes i paket. Det går inte att enbart byta armbandet.
Och skickar jag tillbaka klockan + armband, får jag vänta tills mitten av december på att få tillbaka grejerna…då tar jag hellre och förlorar några 100-lappar på att sälja det här. Och göra någon här glad!

1 gillning

Förstår till 110%

Är det 41 mm eller 45 mm?

Mycket relevant fråga: 45 mm

Att säga läderlänk är ju som att svära i kyrkan, länk är gjord av metall, band av läder/tyg osv. :joy::joy::joy:

Det är ju även metall/magneter i den.

Det hjälper inte, finns inget som heter läderlänk. :rofl::rofl:

Jodå! Det är andra tider nu.:wink::joy:

2 gillningar

Jag får väl ringa Horace och höra om Apple lämnat in en ansökan. :rofl::rofl:

1 gillning

Levererades igår… Då är det ju bara att returnera den och få pengarna tillbaka. Apple har dessutom enkla rutiner för det.:innocent:
Såg nu att det var paket. Då är det väl annorlunda. Framgick inte från start :pray:

Blev faktiskt retur på hela paketet. Sen har jag köpt klockan och armbandet var för sig, så löste sig ganska bra till slut.
Fick dock köpa klockan på Netonnet eftersom Apple av någon anledning fortfarande har 3-4 veckors väntetid på få hem klockan.

Gjorde samma sak. Köpte klockan på Netonnet och armbandet via Apple. Slapp vänta i 2 månader. Bättre att åka och hämta över disk.:hear_no_evil:

1 gillning