Säg det med skyltar

Försäkringsbolaget hörde säker av sig och ville höja premien när de hörde att @Esse var på ingång

Får man verkligen kombinera dessa företeelse på en skylt?

2 gillningar

Mer urinoar otydlighet i Tyskland.


Det är ju många som gör sina behov i poolen. :joy::joy::joy:

Tror du gått fel Peter!

Vad är det med tyskar och ologiska skyltar?

1 gillning

Överblivna skyltar från en hemsida 1997?

1 gillning

Fanns det verkligen ingen annan lösning än det här?



2 gillningar

Ohh, sådana toalettar har man sett ett gäng. Så fint med den smutsgråa fogen bakom handfatet :L)

Tur att den inte funkar då man lika gärna kan tvätta händerna i en o-spolad toalett som att torka händerna med en sådan... hygien-mässigt alltså.

2 gillningar

Ja. Det är väl allmänt känt att dom bara blåser runt bakterier och skit.

Ute i norra hamnen (Även kallad oljehamnen) i Malmö finns Resturang Malmö. Trots det genereiska namnet och mitt ute i ett industriområde så är det här är pärla både ur lapp- och matperspektiv. Maten kostar 120 kronor (buffé) och det finns alla möjliga maträtter att välja mellan inkl bra salladsbuffé Allt är bra och mycket gott tillagat. Men nu till det viktiga. De älskar att kommunicera med lappar!


















5 gillningar

Har de mycket problem med att folk vill städa eftersom de infört böter?

Jag har inte lyckats klura ut vad den här skylten egentligen tillför i sammanhanget…


Fattar ju att det inte gäller toasitsen. :grinning:
Men armstödens läge framgår ju tydligare än skylten, vare sig jag är synskadad eller ej. Nån som fattar?

När locket är öppet är det grönt att göra sina behov, annars inte. :joy::joy::joy:

1 gillning

2 gillningar

Ne nu jävlar blir man drabbad på riktigt!

1 gillning

Endast personer med axelvaddar får gå på toa på Gardermoen.

2 gillningar

Blöjbyte = skötbord

Känns hyfsat förståeligt. Det är trots allt fråga om piktogram