Så skulle iPhone 14 kunna se ut

Från sajten:
image

Nytt år och nya rykten och ett rykte som hängde med från förra året är att nästa iPhone kommer komma utan sensorpanel och istället ha ett litet kamerahål i toppen av skärmen.

Baserat på dessa rykten har nu utvecklaren Jeff Grossman lagt upp en bild på Twitter där han visar hur telefonen skulle kunna se ut med kamerahål istället för sensorpanel. Som ni kan se på bilden nedan är kamerahålet lite bredare än normalt men frågan är om Apple lyckas klämma in all teknik för Face ID på så lite yta. Undertecknad hade nog i ärlighetens namn istället sett att sensorpanelen får stanna för nedan kamerahål ser inte helt kul ut.

Mocked up what a potential iPhone 14 Pro with a pill-shaped cutout might look like. pic.twitter.com/E3C1Bygd45

— Jeff Grossman (@Jeffrey903) January 9, 2022

iPhone 14-serien kommer visas upp i september och det ska bli spännande att se vad Apple hittar på med både design och ny teknik för nu har de haft samma design i två år så det är det dags för nått nytt tycker vi.

Källa: Twitter

1 gillning

Spökar lite med bilden, men här är den.

1 gillning

Kan vi få njuta lite av vår 13 först? :joy::joy:

1 gillning

Ryktas om att Pro modellerna av 14 blir av titan också. Så en ev, viktreducering.

Fan du får ju skylla dig själv när du köper antika saker, nu är det nytt år och vi blickar framåt emot en nya härlig iPhone!

2 gillningar

En seriös fundering…

Varför göra ett titthål på det där sättet istället för att bara minska på flärpens bredd? Även om det finns skärmyta ovanför hålet så är det ju de facto också oanvändbart.

Så jag är väldigt tveksam till detta rykte eftersom jag inte förstår poängen/vinsten.

Dvs: jag håller med dig :slight_smile:

Jag tycker nog bättre om lösningen med ett hål än en för liten flärp.

1 gillning

Några fler rykten om kommande iPhone 14.




1 gillning