Så följer du WWDC ikväll!

Public beta släpps dock några veckor efter WWDC. Lång väntan…:grimacing:

1 gillning

Dev betan kan man ju köra på, finns en del profiler att ladda ner ganska snabbt

Drar på eventet i Stockholm i eftermiddag: https://www.meetup.com/CocoaHeads-Stockholm/events/261402704/

Det fungerar säkert bra med Chrome ändå ska du se. :slight_smile:

Efter att ha kört iOS11 beta så fick man radera profilen och köra en ny för iOS12, så det kan mycket väl bli så nu också.

1 gillning

Det vore ju kul med en ny Mac Pro. Jag lär inte köpa en pga prislappen men ändå…

Exakt så, så man måste byta ut sin gamla profil!

2 gillningar

“Ater the event Beta 1 will be released for developers and no public beta until around beta 2 or 3 for developers depending how stable it is.”

1 gillning

Tur man har developerkonto så man slipper vänta, är ju dock på gott och ont. Swisch och Bank-ID har ju en tendens att strula vid lite större iOS-släpp. Förra året var det problemfritt men året innan var det inte lika kul haha.

2 gillningar

bild

Leverera nu för helvete!

1 gillning

Apple Store är fortfarande uppe så det blir nog ingen hårdvara ikväll. Däremot kan dom ju förhandsvisa nya Mac Pro och skärm.

2 gillningar

Du måste alltid byta profil.

1 gillning

En fråga till er som äger en Apple Watch. Vad önskar ni mest där?

Hade varit nice med “always on”. Fler urtavla, inbyggd sleep tracking.

3 gillningar

Allt som jag har på min JB XS så blir jag mycket nöjd…

Funderade en minut och kan faktiskt inte komma på något jag önskar till Apple Watch.

Hade visserligen varit kul med en “App Store” för watch faces men det är definitivt inget nödvändigt.

1 gillning

Ja, där behövs verkligen en “always on”

1 gillning

Håller med dig!

Hårdvara:

Bli rund som en vanlig klocka, ser för trist ut.

Mjukvara:

  • Öppna upp för utvecklare när det kommer till urtavlor för de som går och välja på idag är hemska.
  • Always On-display, så jobbigt att behöva vinkla armen om man snabbt bara vill snegla ned och kolla vad klockan är.
  • Att klockan blir mer självständig och klarar sig utan en iPhone bättre i form av appfunktionalitet.
1 gillning

Vill inte ha en vanlig klocka. Vill ha en Watch. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 gillningar