Rykte: De här förbättringarna får iPhone 12 Pro

Ja 120hz kommer skilja och det här=
”…support for 10-bit color depth. This effectively means that the iPhone 12 Pro screen will be able to display over 1 billion colors, much more than the 16.7 million supported by the 8-bit panel found on the iPhone 11 Pro.”

Hoppas iPhone 12 får omvänd laddning för det är något jag börjat uppskatta mer och mer att kunna ladda tex klockan utan att ta med laddaren :slightly_smiling_face:

2 gillningar

Finns i 11 pro … bara koppla på :man_shrugging:t2:, fattar inte varför dom inte gjort de !!!

El vänta , de kanske bara va airpods man kunde ladda

Okej, har det på två av mina mobiler och använder det mer och mer. Trodde det skulle aktiveras till 11an men 12 borde få det tycker jag

Ja hoppas verkligen de , så smart ju !!

Ladda klockan på telefonen kan man hoppas på.

Ja , vet inte hur stort de batteriet e … men airpodsen borde ju funka för lääänge sen !

Ja som precis då vi var på mini semester till familjestugan och bara att plugga i luren och ladda med klockan ovanpå samtidigt. Väldigt smidigt. Det intressanta är att min klocka är från 2018 och då fanns inte omvänd laddning utan det kom senare och funkar utan problem :slightly_smiling_face:

Klockan har ju inte standar qi så det går ju inte, eller ja dom kanske fixar det :man_shrugging:t3::joy:

Ja man kan ju hoppas för jag blev förvånad över att min klocka från förr funkade på min mobil från nästan nyss :slightly_smiling_face:

1 gillning

Är det detta ni vill se på iPhone? :stuck_out_tongue_winking_eye:
(Jailbreak)

Den dan jag måste ladda klockan kommer jag att sluta med klockor, någonting måste få vara heligt. :rofl::rofl::rofl::rofl:

4 gillningar

Så här menar du :slightly_smiling_face:Screenshot_20200526-202039_Spotify

Screenshot_20200526-201844_Chrome

1 gillning

Det var snyggare på videon jag skickade :wink:

Ja men betydligt mer omständligt. Jag har haft floating windows och splitscreen sedan hedenhös. Nästa är väl edge panel med :wink:

Jo iPad har ju haft det ett bra tag men jag ser inte att det kommer användas i sån stor utsträckning.
Det är en sån där funktion som mer eftersträvas för att eventuellt kunna användas den där enstaka gången 14e oktober.
Finns ju appar som man kan kolla youtube menas man surfar och fokus blev antingen på en sak eller så tappade jag all fokus.

Det är väl endast ibland jag skulle vilja ha det när jag sitter och räknar på räkningar med miniräknare och anteckningar, men oftast har jag ju en iPad eller Mac bredvid mig då så iPhonen får agera miniräknare.

Jag använder inte floating windows längre och bara ibland splitscreen medan edge panel med widgets använder jag hela tiden. Kanske något för 12an :slightly_smiling_face:Screenshot_20200527-051321_One UI Home

Screenshot_20200527-051309_One UI Home

Jag tror inte Apple ger efter för edge.
Det är ju inte så uppskattat om jag förstått det rätt. :sweat_smile:

Edge på skärmen har ju blivit mindre då många tyckt det varit bättre. Edge panel vad jag vet är populärt :slightly_smiling_face: