RolexJockes humortråd!

8 gillningar

7 gillningar

Har man ett rejält skägg så hjälper det inte ens att sitta längst bak. :joy:

2 gillningar

Japp, det där + skor, trickskidor och på rullskridskor. Även efter lokalbussarna :joy:

1 gillning

Nu är det helg.

7 gillningar
2 gillningar

5 gillningar

Vad är det dom är roligt med detta?

Kan inte prata för @RolexJocke men att gå ut på sociala medier och kommentera detta från en officiell sida tyckte jag var kul :blush:

1 gillning

Är inte säker den är legit :joy:

Hjälp till Grönland om Trump gör slag i saken.

5 gillningar

5 gillningar

Här har jag en tuff konkurrent. Västmanländska män är fina grejer. :sweat_smile:

2 gillningar

Sedan har vi Vasaloppsåkaren..:sunglasses:

6 gillningar

Sommaren mellan första och andra året på gymnasiet så skickade mina kompisar (om man nu skall kalla dem för det :blush:) in en kontaktannons i tidningen Frida som var populär då. Jag hade ingen aning förrän en tjejkompis sade men det är ju du och posten ringde och jag skulle hämta en säck med brev. Annonsen var ju inte baserad på mig så det gick ju inte att starta någon korrespondens samt att jag tyckte synd om tjejerna. Tror jag hämtade flera säckar den sommaren :blush:

4 gillningar

Taskigt gjort, men extremt roligt åtminstone såhär i efterhand :joy:

1 gillning

Nästa steg är att skicka ett farsdagskort varje år till valfri stackare bland de som skickade in annonsen.

2 gillningar

De måste ha framställt dig som ett riktigt kap om du fick säckvis med svar? :joy: Kanske som en Vasaloppsåkande man med en Opel i varmgarage, som söker en adlig 10-poängare att skaffa barn med?

3 gillningar

Några tjejkompisar till mig gjorde samma sak med en gemensam tjejkompis när hon fyllde 18. Skillnaden var att annonsen var i aktuell rapport :smiling_imp:

Hon fick också en säck med brev, från k*ta gubbar. Och bilder så många dickpicks :joy::joy::joy:

2 gillningar