Jag har senaste tiden hört några små anekdoter från datingvärlden.
Det första är egentligen mycket obehaglig men i historiens backspegel så kan kvinnan i fråga också skratta åt det.
Man sover över hos kvinna. På morgonen så förklarar hon att han måste gå då hon skall till jobbet.
Mannen förklarar då att han först måste få något att äta. De kommer fram till att kokt ris tydligen är en acceptabel frukost.
Kvinnan sätter på ris och går upp på övervåningen för att göra sig i ordning för arbetet.
När hon kommer ned till köket så står snubben och äter på ett äpple samtidigt som han rotar i hennes frys.
Hon blir arg och undrar vad han sysslar med.
Men du måste väl förstå att jag måste ha något till riset säger han med ett snett leende samtidigt som han puttar henne hårt i bröstet så hon nästan faller omkull.
Kvinnan replikerar med en rejäl örfil. Då blir han riktigt arg och skriker att hon skall ge honom 10 000:- NU annars skall han anmäla henne för misshandel.
Några pengar är det inte tal om från hennes sida och hon får ut honom från bostaden och åker till jobbet.
Några timmar senare så hör polisen av sig till henne. Det blir förhör och hon gör en motanmälan. Nästa dag får hon information om att båda anmälningarna är nedlagda.
Så var det den om snubben som blev upprörd över att hon tände på toaletten när hon gick dit på natten.
Det finns nämligen en torktumlare med en stark lampa som han satt grön plast på som han hävdar räcker som belysning när man går upp på natten. Så istället för att tända belysningen på toa så skall man slå på torktumlaren
Anar en något ”aspig” personlighet😏
Finns en hel del ”stjärnor” där det redan på chatstadiet varit uppenbart att de söker en kvinna för att lösa både bostadsproblem och oegentligheter med ”kronkalle”
Det mest perversa hon varit med om vill jag knappt skriva här, låt oss hoppas att det bara handlar om en sjuk jävel med en fantasi som löpt amok efter att han lyssnat för mycket på Björn Rosenström.
Man 40+ som hävdar ett incestuöst förhållande med sin mor och nu söker kvinnor för 3-kant.
Inte konstigt att man själv plötsligt framstår som värsta kapet