RoboRock T6 lanserad - ny robotdammsugare från Xiaomi

Jag upplever min som väldigt försiktig. Tömmer en gång i veckan. Vet egentligen inte vad som är rimligt

1 gillning

Fan vad fin du är Marcus! Tack!

3 gillningar

Tömmer kanske en gång i månaden, men då kör jag den nog bara en eller två gånger i veckan. Bor i en 93 kvm lägenhet och inga husdjur, så inte så mycket smuts. Har man katter eller hundar så antar jag att den kommer få jobba mer :slight_smile:
Upplever den som rätt försiktig, den har ju en bumper, så inga märken på möbler. Men kan ju trassla in sig om man har mkt sladdar liggande någonstans, sen har den fastnat mellan matta och element ett par gånger, men flyttade mattan, så slipper den göra det i fortsättningen.

1 gillning

Jag var väl mer eller mindre inställt på en Mi S5/S50 men den här känns ju klart intressant. Sitter idag på en LG Hombot som är några år gammal och som kan lämnar en del att önska förutom att den då är väldigt tyst. Verkar dock som att T6:an också skall vara tyst av sig.

Jag stod i valet och kvalet men slog till på S50 trots allt. Vågade inte chansa med barnsjukdomar och annat och S50 är verkligen fantastisk!