Roborock H6 - Manuell dammsugning med stil

Jag tror vi måste undersöka detta vidare och som den grävande journalist @Thor är så är det nog bäst om han tar med sig dammsugaren upp till Stockholm och städar ur mitt hem, först med Roborock och sen med Dream som jag har hemma.

3 gillningar

Exakt, detta är en bra poäng också. Det är en dammsugare för snabba åtgärder, ingen industrimaskin och inte heller något som ska vara på display i ett vitrinskåp :slight_smile:

Samtidigt står dessa framme upphängda på väggen så utseende är en poäng.

Om det är skillnad på det rent mekaniska så är det intressant. Den upplevda kvalitén på plasthöljet spelar i mitt tycke mindre roll.

Du pratar med en person som lagt 10 000 kronor på att lägga in kablar i väggen för att slippa se dem. Utseende är allt!

2 gillningar

Nja, jag ska se om jag dra in ström i skafferiet - jag vill inte ha något sådant här framme. Även funderat på lådor som robotdammsugarna kan åka in i så jag slipper se dem

För vår del hade jag tänkt att ha laddstationen bakom soffan så den kan glida in där utom synhåll när den ska ladda.

1 gillning

Funderar på nått liknande, min Roborock glider in under svarta skåpet som du ser på bilden, men handdammsugaren är ju väldigt synlig. Det är ju ingen design som man direkt stannar upp och njuter av så att gömma är nice.

76307

Ja verkligen, helst hade jag velat att all elektronik var gömd.

Gillade projektorn jag hade för att tvn annars blir så central i vardagsrummet - tyvärr lät den på tok för mycket för att det skulle vara trevligt.

1 gillning

Du får skaffa en sådana genomskinlig tv, helst så stor att den täcker hela väggen så ramen inte syns så tydligt :wink:

1 gillning

Förr köpte man en dammsugare för 399:- på ÖoB, dyrare hålla rent nu för tiden. =)

Hade den här en gång i tiden:

https://teknikveckan.se/philips-designline-form-fore-funktion-i-vardagsrummet/