Riktigt dåliga filmer och tv-serier

Det finns gott om dåliga filmer och tv-serier. Titta bara på Montefjantons Youtube-kanal :slight_smile:

Men här tänkte jag vi skulle språka om filmer och tv-serier som vi hade hyfsat höga förväntningar på men som gjorde oss i det närmaste chockerande besvikna på innehållet.

Jag börjar. Jung_E på Netflix. Den saknar både bakgrundshistoria och ett vettigt slut. Under tiden får vi se alldeles för lite av omgivningarna. Känns som att de inte fick budget nog att göra den här bra så att de fick hålla sig till inspelning i samma rum i en studio.

2 gillningar

Bra initiativ! :smile:
Jag vill gärna se klart sånt jag påbörjat, men Justice League klarade jag bara att se 30 minuter av.

1 gillning

”Dude, where is my car?” Måste va bland de sämsta som gjorts…

Jag känner att den här tråden har motverkat sitt syfte. Dudes where is my car är ju kanske den mest viktiga kulturyttring vi fått de senaste 100 åren.

3 gillningar

Inte Zack Snyder's Justice League väl?

Naj! Den första. Zack S har jag ingen åsikt om för har inte sett hans version. :joy:

Det mesta med Marvel och superhjältar är ju inte mycket att ha.:sunglasses:
Förstår inte att intresset fortfarande är så stort för dessa filmer och serier.

Nu för tiden är det väldigt sällan jag kollar på något dåligt.
Man vet ungefär vad man gillar och får tips från folk som man vet har samma typ av smak som en själv.
Så kan inte riktigt komma på något riktigt dåligt jag sett klart. Stänger ju av om man märker att det inte faller en i smaken.

1 gillning

Älskar Marvel. :see_no_evil:

6 gillningar

Det finns väldigt mycket dåliga filmer (och jag har sett min beskärda del av dem :rage: ) men King Arthur: Legend of the Sword med Charlie Hunnam är ett riktigt lågvattenmärke.

Denna är nog en av de sämre jag sett på bio:

Den fick 1 i betyg av DN:

Se den om ni gillar bebisar och klänningar.

Den här är bland botten 3.av filmer jag sett:
Leprechaun in the hood

Senaste året kan jag bara minnas att jag sett två dåliga filmer.

Everything Everywhere All at Once, stängde jag av efter tre kvart , förstod ingenting. Sen var det något drama på AppleTV Plus, Tragedy of MacBeth, rena sömnpillret.

1 gillning

Jag orkade inte ens så långt, begrep ingenting. Och den var upphaussad av vissa.

1 gillning

Nä nu får det vara nog! Nu stänger vi denna tråd.:exploding_head:

Förra årets bästa film ju!:star_struck:

2 gillningar

In the name of the king av Uwe Boll. Med Jason Statham i huvudrollen. Sämst, alla kategorier

Smaken är som baken. Men jag förstår inte riktigt vad man inte kan fatta i filmen. Tycker den var ganska rättfram i sitt förklarande av plot. :thinking:

1 gillning

Ute Boll tänker jag inte inkluderar höga förväntningar.

Detta skall tydligen vara den film på IMDB med lägst betyg. Någon som sett den? :slightly_smiling_face:

IMDb: : Saving Christmas
Saving Christmas (2014) - IMDb

Let's put Christ back into Christmas

:nauseated_face: :face_vomiting:
Kollade trailern, vill gärna ha tillbaka de där två minuterna av mitt liv

Jag är ett väldigt stort fan av Kevin Smith men Yoga Hosers är inte bara hans sämsta film utan en av de absolut sämsta som gjorts. Någonsin.