Revolut Ultra är ett nytt medlemsskap som lanseras under våren

Från sajten:
image

Under våren lanseras Revolut Ultra som är ett nytt exklusivt medlemsskap. Siktet är nu inställt på ambitiösa och välbärgade personer med sug på lyx i vardagen.

Fintech-bolaget Revolut kommer under våren 2023 att lansera Revolut Ultra som är ett nytt exklusivt medlemsskap. Det nya medlemsskapet riktar sig främst mot mer ambitiösa och välbärgade personer som attraheras av en lyxig livsstil. Bland förmånerna finns investeringsmöjligheter med låga kryptohandelsavgifter, cashback och belöningar på kundernas favoritmärken och gratis tillgång till loungen på över 1 200 flygplatser. Fler förmåner ska presenteras så småningom och intresserade kunder kan gå med på väntelistan och få 5 procent cashback på köp som görs under första månaden med Revolut Ultra.

Revolut har i dagsläget mer än 25 miljoner detaljhandelskunder världen över och det nya medlemsskapet blir tillgängligt för kunder i Storbritannien och i Europa. Ultra placerar sig ovanför företagets nuvarande planer; Plus, Premium och Metal. Nuvarande Premium och Metal-kunder har bjudits in till väntelistan och får då förtur till Ultra när detta lanseras.

Är du sugen på ett Revolut Ultra să klicka dig vidare här.

Källa: Pressmeddelande

Kan inte motivera metal ens. Tråkigt att vara fattig.

1 gillning

Var hittar du info om priser? Inte sugen på att skicka mitt telefonnummer till dem.

Har man inte gått ut med, men en kvalficerad gissning är nog 180-220kr/mån.

Som en stor Fanta och Netflix/mån. :rofl:

4 gillningar

Känns som att flasha med ett coolt kreditkort i baren börjar försvinna…

Är lite skeptisk till Revoluts 25 miljoner kunder, knappast alla aktiva. De spammar mig med erbjudande om värvningspengar för nya kunder jag värvar, uppe i 600kr/kund nu.

1 gillning

Så lär det garanterat vara, har haft Revolut i några år och använt det en, två gånger kanske.

Jag körde Revolut i runt två år, var tillåmed Metall kund. Provade köpa aktier, guld och krypto, med sådär resultat. :sweat_smile:
De fungerade bra, fast sen blev det ett himla tjat från dom att värva kunder och så kom ApplePay till Coop.
Har några stående prenumerationer i annan valuta på Revolut, annars används de bara på utlandssemestern.

1 gillning

Jag har aldrig använt mitt Revolut och har inte uppdaterat mina uppgifter eller kort efter förfrågningar men det bara fortsätter skicka mail om olika uppdateringar och villkorsändringar.
Vet inte hur man avslutar sitt konto där.

Jag använder Revolut när jag är utomlands för att ta ut pengar. Jag har fått för mig att det blir mer gynnsamt än mitt Swedbank-kort.
Sen har jag handlat lite med aktier där också.

Under ”Konto”…

2 gillningar

Betalde bara med kort sist på Kreta, då var Revolut lönsamt mot andra svenska kort.

Men det där är i appen?

Jag har inte haft appen på länge.
Har försökt logga in via webben men får inte upp detta alternativ.
Och orkar inte ladda ner appen och verifiera mig igen.

Då e du fast med Revolut tills du kilar vidare… :wink:

Smart sätt av Revolut att få 25 miljoner kunder, göra det krångligt att säga upp.

1 gillning

En välbärgad person (om det nu ska rikta sig mot det) åker alltid business och har lounge access inkluderat.

Jag använder mitt Revolut när jag är på semester.
Förra året hade jag nog gått plus minus noll om jag hade köpt Metall för att slippa köpa flygplatsmat och istället käka i lounger. Detta året inte lika mycket

Jag har revolut metal och använder det som min daily driver. En GIGANTISK nackdel revolut har är att när man checkar in reserverar ofta hotellet en summa(mellan 10-100euro natten) så släpper revolut inte pengarna på 1 månad efter utcheck.

Jag bor i snitt 3 hotelnätter i veckan, så springer iväg fort.

Det låter riktigt dåligt! Men det kanske är där de drar in sina :moneybag:

1 gillning

inte omöjligt. Det är tråkigt för annars är jag supernöjd med kortet.

Drabbar ingen fattig, sen gammalt. :joy::joy:

1 gillning

hafte revolut men använder inte kortet längre klippt kortet
i strimlor