Kan någon rekommendera en pålitlig och lättillgänglig verkstad i Göteborgsområdet som kan hjälpa mig att montera fast tröskellisten på min Ford Kuga 2021? Inget verkar vara trasigt, men den behöver mer än bara ett enkelt tryck för att clipsen ska fästa ordentligt.
Hedin bil (Ford) är inte tillgängliga, och bilen ska lämnas tillbaka om någon vecka, och jag har inte tid, ork eller lust att ge mig på det själv
Du ska inte göra en fuling då om den ska tillbaka?
Med vänlig hälsning,
Karlsson
1 gillning
Har en känsla att det inte är till min fördel 
Kanske ett värdelöst tips eftersom min erfarenhet är 15 år gammal, men när jag bodde i Göteborg för 15 år sedan var jag i alla fall mycket mer nöjd med Olskrokens bilverkstad än med klåparna på Hedin Bil.
Att en av ägarna heter Styrbjörn bör ju vara skäl nog för ett besök! 
1 gillning
Det löser väl vilken bilplåtslagare som helst. Kör in på någon från de större kedjorna typ Werksta eller liknande, jobbar de åt försäkringsbolag så är du nog safe.
Ja det lär dom göra, tror nog en hyfsat hög standard på en vanligt klåpare fixar det, är nog inget avancerat. Största problemet är att jag kanske har skjutit på det här lite för länge om man säger så så tiden är inte riktigt med mig
Men Werksta kedjan hade jag missat, finns en del här runt omkring så ska höra mig för. Tack för tipset
1 gillning