Begränsat antal, t o m måndag 14/2.
Snyggt fångat!
Inte ens en krona per GB! Har ett gäng av den där, riktigt bra disk!
Tack för tipset. Blev ett köp! Har sedan några år tillbaka en T5 2TB inkopplat till min Airport och delar till Infuse och har fungerat klockrent!
Snälla @Esse och TV-gänget, kan inte ni jaga Elgiganten om deras fullständigt värdelösa webbshop. Det är ju bara ren och skär ÅNGEST att försöka surfa, logga in eller betala. I princip varje gång jag mot bättre vetande försökt handla online så har det strulat och kundtjänst bara hänvisar till tekniska problem. Sjukt att ett av våra största elektronikkedjor har så kass IT-infra. Och den nya sidan var om möjligt ännu värre.
I övrigt tack för toppentips. Får se om jag ens lyckas klicka hem ett
Vilken webbläsare använder du, jag vet att jag har problem med en av dem och sedan byter jag till den andra. Osäker vilken det är som fungerar och vem som inte gör det dock
Testat nu safari på iPhone, iPad och Mac samt chrome. Kommer inte vidare efter att jag lagt in i kundkorgen. Efter att jag väljer leveransalternativ (29 kr trots att det ska vara fraktfritt?) så blir sidan bara blank oavsett enhet eller webbläsare.
Kör du en Ad-blocker?
Nope, stängt av alla. Men det är många som klagar på deras webbshop på SweC tex. Väldigt ofta det krånglar.
För mig funkar Elgiganten bra men får ibland stänga av ad-blocker för allt skall funka.
Funkar bra här med Safari med
Har du testat beställa också? Det är sista steget innan betalning där det fallerar för mig. Nu testat Firefox, Chrome och Safari. Var samma grej när de hade sin sommarrea men då uppdaterade de själva om tekniska problem.
Ger upp nu, får testa lite senare. Men iallafall, huvudpoängen är att sidan är seg, onödigt komplicerad och ofta med tekniska problem. De borde lära sig från Inet och Webhallen.
Jajjemen. Beställer inte jätteofta från EG men de gånger jag gjort det har det fungerat smärtfritt.
Började tro att det var skit bakom spakarna när det funkade för dig och inte mig så jag testade på fler enheter och bad kompisar testa men utan framgång. Skrev till kundtjänst på chatten och ja, de har haft tekniska problem som nu var lösta. Nu beställt, tack för tipset!
Får ni den för 999 kr eller 1019 kr? Finns bara ett leveranssätt, och det ska vara gratis. Men 29 kr läggs ändå på...
Testade på skoj nu och ser också att det står gratis men sedan läggs 29 spänn på. Sjukt.
Blev samma för mig och kundtjänst på chatten hänvisade till - här och häpna - tekniska problem och de kunde ej ta bort frakten. Orkade inte tjafsa mer men tyvärr i linje med förväntningarna.
Testa lägg till (+) och sedan ta bort (-) ett ex!
Laddade sidan i dark mode med Night Eye i Firefox och då framträder "Gratis" och "29:-" ovanpå varandra...
När man åter väljer "Leverans till ombud" läggs 29 kr åter på totalen!
Så otroligt total-B...