Provar Xiaomi Mi Vaccum Cleaner Mini i en riktigt skitig bil

Från sajten:


Mini-dammsugaren från Xiaomi är en populär liten rackare som inte brukar kosta mer än 400-500 kronor. Ibland mindre än så. Men när vi provar den efter att ha skitat ner bilen riktigt mycket så blir resultatet varierande.

Kontentan av att ha provat Xiaomi Mi Vaccum Cleaner Mini under några tillfällen blir att den klarar ta en hel del men inte allt. Den får ses som något att använda om olyckan är framme för stunden men sedan behövs det större doningar för att få till det. Alternativet är att använda den ofta så att det inte hinner blir så smutsigt.

Dammsugaren laddas via USB-C vilket vi gillar. Sugkraften är så låg som 8 airwatt. Att jämföra med 150-250 airwatts för skaftdammsugare.

Du hittar dagsaktuellt pris på Mi Vaccum Cleaner Mini via Prisjakt.

Men @Esse då.

Du får höja Petreonen om du vill se den. :joy::joy:

BTW: Varför kolla en 3 år gammal video?

1 gillning

Den är återuppladdad nu och fungerar :slight_smile:

1 gillning

Kan man delbetala tro?

Tre år? :slight_smile:

Japp står att den är postad Okt 19.

Måste ju vara nåt bakvänt Apple-påhitt såklart. Här står det 19 okt...2022.

Så är det ju förstås, står Okt 19 här så det var därför jag fattade fel.

Smuts är tidlöst :slight_smile:

Bra video! Har du slutat med rabattbubblan här i forumet @Esse? :innocent:

Jag köpte en sån liten rackare när det tipsades om det här i bubblan sist men försöker nu hitta ersättningsmunstycken, mer specifikt borsten dock utan framgång. Någon som har tips?

Verkar inte finnas i några svenska butiker. Du får nog leta dig till AliExpress för det.

Jag kan tipsa om swiffer ( eller vad de nu heter ) dammvippor. Det ersätter inte en dammsugare för att ta säten och golv, men det är väldigt smidigt för att damma av instrumentpanelen och reglage.

2 gillningar

Njea, skall försöka automatisera det - det tar lite för mycket jämfört med vad det gav för Teknikveckan.