Prototyp av Google Pixel 8 Pro kan ha läckt ut på Reddit

Från sajten:
image

Även om Reddit har haft det körigt senaste tiden så har det inte stoppat en användare från att (troligen) läcka en Pixel 8 Pro.

En användare på Reddit delade med sig lite bilder på en prototyp som han ska ha fått testköra från Google. Bilderna som användaren har lagt upp visar en ganska intetsägande design så vi kan nog räkna med att en del detaljer ändras till släppet. Men det som är desto mer intressant är prestandan som avslöjas.

Bild: Reddit via Yahoo

Telefonen ska ha hela 12 gigabyte LPDDR5-minne och gissningsvis nästa generations Tensor G3-processor. Pixel 8 Pro ryktas även få en huvudkamera på 50 megapixel som ska släppa in 50 procent mer ljus än förra generation. Användaren på Reddit raderade snabbt sitt konto efter att en användare påpekade att han har profilbilder av sig själv på kontot med läckan.

Via: Engadget

Blir spännande se den riktiga versionen när den kommer. Ryktas om ett avsevärt högre pris än nuvarande Pixel 7 Pro, men som sagt man vet inte ännu.

Google har släppt en teaser :blush:
Snygga skapelser

Fast... Ingen S-pen och inget Samsung ekosystem :confused:

Nej ingen s pen men klocka och platta, och det ryktas ju om Pixel Watch 2. Men jag gillar verkligen att Samsung närmat sig Microsoft och Google mer och mer. Ett tag trodde jag att Samsung skulle göra verklighet i en Tizen mobil men nu har de ju även Wear / One UI på klockorna. One UI är ju fantastiskt tycker jag ingen vanilla Android här inte :blush: