Prilljakt är ett Prisjakt för snus

Från sajten:
image

Snus är livets goda här i livet men det kan snabbt bli dyrt om man inte är lite om och kring sig med vart man köper snuset. Nu finns en ny sida som hjälper oss att hitta den billigaste prillan.

Prilljakt är en jämförelsetjänst där vi knappar in vårt favoritsnus och sedan får vi upp vart på nätet vi kan köpa det billigast. Att handla snus har blivit allt mer populärt att göra hemma från soffan då de flesta erbjuder snabba hemleveranser men priserna mellan de olika online-butikerna kan diffa en hel del. Många online-butiker kör ibland även erbjudanden på 11-pack och sidan plockar även upp sådan information.

På Prilljakt kan vi dels hålla koll på bästa priset på vårt favoritsnus men även kika på nyligen listade produkter och snus som sidan själva tipsar om.

Hur köper du ditt snus? I butik eller online?

Källa: Prilljakt

Knappade in svärfars favoritsnus och berättade vad det kostar: ”Då är det billigare i Högdalen.”

Fick upp hoppet lite om att överhuvudtaget hitta nånstans att köpa lumberjack enbär, men nej.

Vad snusar han?

General Classic White

1 gillning

Ca 80:- billigare per 10 än där jag köper, sen blir det förstås lite frakt på det...

Brukar vara låg frakt eller gratis och dessutom hem direkt i brevlådan om man inte beställer 30 stockar då.

Betalar typ aldrig frakt hem, köper man för över 200-300 hos de flesta så bjuder de på frakten.

Jag såg det nu när jag beställde 30 dosor, fri frakt till ombud, blev det ju inte sämre av... :slight_smile:

2 gillningar

De flesta kör även hem till dörren =) Perfekt är det =)

Föredrar till ombudet, ICA Maxi där jag ändå ska till titt som tätt... så slipper man passa nån leverans om det inte går ner i postfacket eller dom inte har portkod/nyckel :slight_smile:

1 gillning

Beställde nu hos MinPrilla, 30 dosor, ingen frakt etc. Sparar 8,20 per dosa på ett redan lågt pris hos min vanliga handlare. Får vi bara hoppas att det inte är gammalt typ...

1 gillning

Har hållit mig till snusbolaget och betalat 19:- per stock för mycket. Tumme upp för denna typ av nyhet :+1:t2:

1 gillning

Någon som vet hur lång tid för leverans på ett ungefär från MinPrilla?
Beställde visserligen i fredags, men såg nu att det sinar hemma så försöker räkna ut hur många jag behöver köpa imorgon... :slight_smile:

Nu kom snuset från MinPrilla... snabba puckar :slight_smile:

1 gillning

Beställde från Nettotobak den 2:a och har fortfarande inte fått hem det. Har köpt några få dosor för att klara mig under tiden, så det var min lilla besparing.

Lärdomen är väl att välja någon annan, alt beställa i god tid innan. Eller välja annan frakt än PostNord :slight_smile: