Premier League 2022/2023

Här diskuterar vi allt om Premier League inför och under säsongen 2022/2023.

2 gillningar

Jag är nyfiken.

Ni har en vänsterback @xms67.

Äntligen..:grin:. Har ingen vidare koll på honom men vet att United följt honom några år och nu höll han, som det verkar, på att hamna i Lyon och då slog väl United till. Sent på bollen som man ofta är i värvningar. Lyon bidrog säkert till att höja prislappen…

Sedan har han samma agent som Frenkie de Jong och i bästa fall finns en fuling här. United var tvungen att köpa den ene för att få den andre. Smutsigare saker har hänt i fotbollen.

1 gillning

Undrar hur länge Viaplay kan behålla rättigheterna här. De har rättigheterna fram till 2028 men sedan är det nog tveksamt. Gissar att Premier League är en rättighet som Amazon (uppenbarligen), Apple och Google vill lägga vantarna på.

2 gillningar

"amazon league of champions"....

1 gillning

Såg nu att det var Champions League och inte Premier League. Telia har Champions League till 2024. Tveksamt om de kan slåss mot de stora jättarna sedan.

1 gillning
1 gillning
1 gillning

Är det bara vi Unitedfans som tycker att det händer lite vad gäller oss? Finns väl inget lag som har så stora behov och där både förra och nuvarande tränare sagt det rakt ut. Man kan inte döma ut sin trupp(stor del i alla fall) och sedan inte agera.

Man agerar ju genom att göra sig av med truppen. :wink:

Haha..:sweat_smile: Men seriöst så duger ju det ur ett ledarperspektiv. Då kan man ju hända att de man "pratade om" är borta. Har du sett att Maguire ryktas till Barcelona, men United sagt nej..:scream:. Undrar om ETH kan få fart på honom. Jag anser att han utöver att bara vara marginellt snabbare än mig så har han förvånansvärt dålig spelförståelse. På TV är det ibland svårt att se HUR dålig han är.

3 gillningar

hahaha men är han verkligen så dålig??..

Ett kylskåp skulle finta bort honom.

1 gillning

Han läser spelet väldigt dåligt. Han har sällan en idé vad som är nästa steg efter han tagit/vunnit boll eller tagit emot en boll. Sedan är att diffus i positionsspelet. Hamnar lätt lite högt och missar han brytningen är det ofta sopprent bakom honom. Sedan är han mkt bra på att bryta och att nicka.

Jo jag vill minnas att jag sett honom bryta snyggt flera gånger... som back är ju det bra :man_shrugging:

1 gillning

Är väl inte supermånga som är intresserade att signa honom.

Blackburn kanske?

Han kan alltid resa till USA. 🫢

Just, glömde att Galaxy kanske är intresserade