Premier League 2024/2025

Jag tror ärligt talat det skulle vara bättre för United att åka ner i Championship en säsong och bygga om laget från grunden, för att sedan studsa tillbaka som ett nytt lag. Som de håller på nu är ju inte hållbart.

1 gillning

Fram till nu har jag inte varit det minsta orolig för en bottenstrid. Men skador på Amad och Mainoo samt spelet igår gör att jag börjar kolla nedåt i tabellen..:scream:

Rent statistiskt är det ändå ganska avlägset att man ska riskera att åka ur då det normalt räcker med 8 poäng till för att vara säker.

Det är 13 matcher kvar och det behövs alltså ett poängsnitt på 0,6 per match vilket man kommer klara.

Som det ser ut nu borde man klara ett snitt på 1 poäng per match men kravet på en klubb som United är såklart minst 2 poäng per match i snitt. Men där är vi inte nu.

1 gillning

Jag tror vi idag vittnar om början av tappet för liverpool som liga ledare

1 gillning

Aston Villa är starka på hemmaplan. De har inte förlorat en ligamatch där sedan omgång 2, den 24 augusti.

2 gillningar

Jag känner vi kanske borde göra oss av med Nunez

Edit: Så fort som möjligt...

Edit2: Nu tack...

1 gillning

Helt ok om ni torskar ikväll, tufft annars att ta in sju pinnar.
Arsenal har ju även en del skador på nyckelspelare.

Oroa dig inte... liverpools årliga fall har börjat.

1 gillning

En poäng mot Villa är inte helt tokigt. Den ”sköna” ledningen av ligan börjar dock med tanke på spelet oroa😅

1 gillning

Vad är det som händer med ManUtd? Nu börjar jag bli oroliga för er…. nästan :wink:

1 gillning

Följer eländet från bilen via notiser..:rage:

1 gillning

Varje gång liknande kommer blir man lite kall i magen.

1 gillning

Jag har sagt det förut... jag säger det igen..

United. SNÄLLA SKÄRP ER I MORGON

1 gillning

De har skärpt sig. Närmare 2-0 än 1-1 nu. @xms67 du missar väl inte detta?

1 gillning

Var kul så länge det varade.

Riktigt bra fotbollsmatch. Tredje matchen i rad där vi ser ett bättre United. Men vi kan ju inte göra mål. Med en vassare avslutare hade vi vunnit det här. Sedan var ju Rajtantajtan i Arsenals mål grymt bra idag.

Man får vara nöjd med det lilla

1 gillning
1 gillning

Fortsätter de spela lika uselt som de gör, skulle det räcka att de hade en arena för 10 personer. Old Trafford har väl en publikkapacitet på 75k idag, tror den blir svår att fylla om det fortsätter såhär.

Kommer att fyllas med folk från Liverpool som vill se dem förlora.

Kul att det ser ut att bli av. Och roligt att klubben frågade supportrarna om man villa att man bygger om nuvarande arena eller om man ska bygga nytt. 52 % vill bygga nytt, 38 % ville bygga ut Old Trafford och ca 15 % hade ingen uppfattning.