Premier League 2024/2025

Tror ni det kan vara något fel på luften eller dricksvattnet i Manchester? :disguised_face::grin:

Men lika sur som Uniteds förslust var, lika härlig var Citys..:smiling_imp:

2 gillningar

Spännande!

1 gillning

Idag har vi X matchernas X match..... Fast rysk Oliver dömmer så blir det förlust.. så behöver man ens titta?!

Trodde för ett ögonblick att ni spelade i Champions Leagie – och att du skrivit i fel tråd. :flushed: Kan inte vara bra för tittarsiffrorna med en Premier League-match samma kväll.

1 gillning

En match jag verkligen skulle vilja se. Men ska på en middag ikväll..:man_shrugging:. Å andra sidan sitter jag här och undrar varför jag ska på den där middagen..:sunglasses:

Moyes kan bli odödlig ikväll, Liverpool kan börja skaka. Men troligen får vi ju set Europas bästa lag just nu starta motorerna och bara köra på...

1 gillning

Tar vi inte detta ikväll så tror jag momentet kommer tappas... tyvärr

1 gillning

Undrandet övergick i övertygelse och jag bestämde mig för att åka hem tidigt från middagen..:sunglasses::sweat_smile:

1 gillning

Helt sanslöst. Helt fantastiskt. Fotboll när det är som bäst..:tada: Vet inte om @Stefan_Sandstrom håller med men som fotbollsälskare...:smiley:. VAR... Nu väntar vi...

Edit: och mål det var..:partying_face:

1 gillning

Vad är det för idioter till spelare som slåss? Strössla med röda nu.

1 gillning

Ja jäklar vilket avslut...
Men som jag sa, Oliver dömmer... Klart det blir X...

Hur länge ska han få hålla på??

Den enda match som betyder något i kväll är den där Blackburn vinner borta mot West Bromwich Albion.

Fattade du varför Slot fick rött? Han måste ju sagt något eller så var Oliver, som vanligt, helt i gasen och bara viftade med det röda.

1 gillning

Oliver är Oliver.. men nä jag förstod inte. Kommer väl granskas får man hoppas.
Jag fattade första inte att det var till Slot överhuvudtaget

Vi gratulerar dig så att du får vara med i den kollektiva fotbollsglädjen. Vilka lag sa du möttes? :joy:

1 gillning

Det finns hopp om en bjudresa när pool möter Riversiders till hösten då :partying_face:

1 gillning

Vi får se. Skulle inte förvåna mig om det inte var så allvarligt. Att ge spelare rött i ett sådant bråk är helt ok. Men såg inget Slot gjorde, men vi får se. Men derby, sista på Goodison och mål i siste sekunderna. Och ett kanonskott. Helt otrolig fotbollsmatch. Mycket nöjd att jag drog från middagen för att se matchen.

1 gillning