Premier League 2024/2025

Skaffar du Sonos sponsrar de igen.

Safe med andra ord...

Kommer inte ihåg om FA-cupen hör hemma här. Men jösses vilken prestation av United att klara av Arsenal med en man mindre från 61:e.

Straffar som man älskar om man vinner..:partying_face:

3 gillningar

Alla toppkonkurrenter tappar poäng igår. Det betyder att vi torskar mot Spurs ikväll :wink:

1 gillning

Årets Engelska fotboll är speciell. Tänker att det kunde ha varit så kul om United hade varit lite högre upp. Eller så hade jag då varit superfrustrerad.

Nej det kommer vi absolut inte att göra.
Ikväll vinner vi med 3-1, dock tror jag Tottenham för första målet :wink:

1 gillning

Löste sig som @Thomas säger ganska bra för alla lag i toppen X:ade..
Och så har liverpool en hängmatch mot Everton så blir ett X till där :slight_smile:

1 gillning

Ser lovande ut :blush:
2-1 i nuläget och vi har ett bastant spelövertag :muscle:t3:

2 gillningar

3 poäng in på kontot, S:t Totteringham day närmar sig :blush:
#londonisred

3 gillningar

Underbart! :heart_eyes: Men slutskedet var en pers när de misslyckas att trycka in 3:an gång på gång :grimacing:

2 gillningar

Just sett en av de mer speciella Unitedmatcherna på länge. Först helt inspelande gav historiens sämsta PL-lag. Sedan hattrick på 12 min och 7 sek..:partying_face:

Målen kom dock efter ett succesivt allt bättre spel efter maximalt antal byten.

Som jag alltid sagt, det är nästan omöjligt att spela mot ett lag som vill få X.

Men skönt det löste sig i sista minutrarna..

1 gillning

Idag får man väl säga att det var en arbetsseger för Liverpool.

Arsenal såg ut att kunna springa och anfalla sönder Villa, men det gick till slut inte riktigt.

1 gillning

Taggad!!

2 gillningar

Det är för bedrövligt. Idag spelade vi dåligt, förlorade matchen och fick en viktig spelare skadad..:sob:

Martinez är den ende som blivit bättre på senare tid. Men nu såg det ut som att vi blir utan honom en längre tid.

2 gillningar

Snyggt Gunners :soccer::+1:

3 gillningar

Ja, fantastisk skön seger :clap:t2: Ser fram emot en seriefinal på Anfield i maj! Men då måste ”ni” se till att tappa lite poäng så vi är ikapp :kissing_heart:

2 gillningar

Det är det Liverpool är RIKTIGT duktiga på :).

3 gillningar