Premier League 2023/2024

Jaha, ny match och ny ångest. @xms67 nu har jag kommit på det största problemet med United för närvarande. Casemiro, herregud det har gått några minuter av matchen och Casemiro har redan bjudit Newcastle på två rejäla chanser.

Bedrövligt. Sonen berättade att det fins klipp från en av dxx en senaste matcherna från domarens kamera. Casemiro frågar 8 gånger hur lång tid det är kvar..:fearful:

Dags att sälja/sparka Kassemiro till sommaren.

Japp.

Det vore synd om det försvann. Men jag slås av hur svårt de verkar ha att få VAR-domarna att fungera. De borde inte vara fler än att det på ett par år skulle kunna gå att få ordning på dem.

Om ett par år har den mänskliga faktorn bytts ut mot en AI.

Alltså borde man hålla kvar vid VAR och glida in i AI.

Till slut är även publiken utbytt mot AI.

På tal om AI så gick det något race i AI nyligen. De hade programmerat bilarna att man inte får köra om vid gul flagg men missat att man får köra förbi bilen som kraschat. Så alla fordon stannade i stället för att köra förbi den stillastående bilen.

Titta och skratta. :joy:

1 gillning

Lite som domare som inte vet hur en straff ska dömas. Och då har de haft typ 100 år på sig...

1 gillning

Idag händer det. Klarar City att stå upp? Hoppas inte det. Klarar Arsenal sin del? Hoppas det. Jag tror dock City lyfter bucklan om ett par timmar..:disappointed_relieved:

United går som tåget och alla vill att ETH får livstidskontrakt..:sunglasses:

City satte en boll direkt. Surt för Arsenal som har övat:

2–0! Grattis till Manchesters bästa klubb.

Arne Slott. Aldrig tidigare har så många fått Googla så mycket..:sunglasses:

Var nog en del som googlade ETH för ett tag sedan. Nu sitter vi här något år senare och saknar fortfarande svar :scream:

@xms67 på lördag får du skippa att ta på dig dina vanliga otursbyxor, för då måste United vinna över City. Jag hoppas stenhårt på att United tar hem det här.