Premier League 2022/2023

1 gillning

Ikväll gäller det för United. 1 poäng behövs för att säkra CL. Och det ser ut att gå vägen med en halvlek i ryggen.

Men Chelsea är väldigt bra utöver på att göra mål då. Vilken oförlöst potential det finns i det laget. Med rätt tränare är de lätt topp 4 nästa säsong.

1 gillning

Underbar kväll, underbart resultat. Klara för CL ..:partying_face:

2 gillningar

Luton ser vassare ut än Coventry. Vore kul med Luton i Premier League.

1 gillning

3 gillningar

Kul att få upp lite nytt i ligan

1 gillning

https://twitter.com/lutontown/status/1662534933657669633?s=46

Var slutar United? Trea eller fyra? Ska man satsa fullt idag mot Fulham eller vila spelare för att sno en titel framför näsan på City nästa vecka? Jag kommer själv tyvärr missa matchen och jag är glad för att det inte är titelstrid eller kamp om CL plats.

Sedan är jag lite fundersam på att elitidrottsmän inte skulle återhämta sig efter en match tills nästa som ligger 6 dagar bort. Skaderisk kan jag dock lätt förstå att man väger in.

För United del tror jag det ligger mycket prestige i att komma 3:a och inte 4:e..
För liverpool.... skulle inte bli förvånad om B laget står på planen idag.

Jag tror du har rätt. Inte minst för ten Hag tror jag det betyder en hel del. Bland supportrar ganska blandat.

1 gillning

Liverpool starta med 3st som ändå ska lämna Liverpool :slight_smile:
Kellehr i kassen så.....

Men såg ut som United spelar med sina reguljära

Liverpool försöker inte ens...

Dags att gå och lägga sig. Känner stor oro inför morgondagens FA-cupsfinal. Rädd för att vi blir utspelade och att en sista match för säsongen på ett negativt sätt kommer prägla en bra säsong.

Sonen frågade när han gick och lade sig om det inte är så att vi har haft en bättre säsong än Arsenal? Vi har en titel, vi kom bara en plats efter dem i PL och vi är i FA-cupsfinalen?
Jag älskar honom innerligt för denna fråga..:pray::heart:

1 gillning

Spelar inte så stor roll om ni inte är bäst i Manchester. :smirk:

Jag vet, men man tar vad man får..:blush:

1 gillning

Jag skulle gärna se att United vinner idag.
För om city vinner fa och cl... Så blir mitt liv i uae och med fru som jobbar i Abu Dhabi outhärdligt.

Vi alla har vidskepliga rutiner som hjälper våra lag till vinst.... Idag vill jag @xms67 ska vara extra noga med dessa.... Utsätter som"jag tog min son till akuten..... Igen" duger inte.

Sonen får inte upp cykellåset och United lyckas inte luckra upp Citys försvar.

1 gillning

Haha, nu blir jag orolig. Imorse var han iväg för att döma en match på Västberga IP. Han ringer mig ca 15-20 minuter efter han cyklat iväg och när jag svarar är det ett himla pipande i bakgrunden. Det är larmet i låset som startat och låset går inte få upp..:flushed::man_detective:

Men nu är det dags för FA-cupen. Otroligt nervös. Jag hittar bara en strimma hopp. City har spelat sådär sedan de var klara 1:a i PL. Inte helt lätt att tända till inför den här matchen när de har CL framför sig. Strimman är liten och svag. Men den finns där.

1 gillning

Nämen vad i h_lvete…

Nneeeejjjj

1 gillning