Powerbank till iPhone 15 Pro

Jahopp, va ska ja köpa , snabbladdning, hellre liten än stor , kapacitet 5-10 000 mAh , ja har större som funkar ok så nu söker jag med mindre styrka ( mAh) gärna billig och snygg oxå

edit : usbc ska de ju va ( de e de ju alltid med snabbladd ) men de ju där de krånglar till sig ibland när de blir omvänd laddning , därför ber jag om hjälp

Iniu har en del olika varianter till hyfsade priser:
https://www.amazon.se/s?k=iniu+powerbank&crid=20F86VH6OGUB5&sprefix=Ini%2Caps%2C124&ref=nb_sb_ss_ts-doa-p_5_3

har du någon erfarenhet av dom mindre , provade en på 20 mAh förut o tyckte de var lite klen .. men helt klart bra pris

Har en trådlös laddare och kablar av det märket som har varit bra. Så tänker att deras powerbanks kan vara något också.

Mophie brukar väl vara ett säkert kort när det handlar om Power banks. Har en lite större som har några år på nacken som funkar klockrent.

ja vet dom e kalas :+1:t2:, men hade hoppats på nån som köpt nyligen till just 15pro så ja vet att de går med laddningen , liten och snygg oxå då såklart :face_with_peeking_eye::man_shrugging:t2:

Kolla att de stödjer Power Delivery standarden för laddningen. Det är väl vad iPhone använder.

De har ju en rätt snygg fast kanske dyr variant på Apple's sida.

blir ofta knas .. när de usbc till usbc med 15 pro , för många ( som jag testat ) då vill ju telefonen ladda batteriet

ja den e läcker , den i mini 300 kr billigare tror ja de blir om ja inte hittar någon annan :+1:t2: