Posta era mobilfoton

Vidvinkelläget går nog att framställa sig i lite bättre dager med.

4 gillningar

iPhone xs vs 11 PRO Max vissa tillfällen är det verkligen dag & natt skillnad!

bild

5 gillningar

Haha ja den sista bilden är ju helt galen egentligen! Körde du den med stativ?

Sjukt bra bilder den, detta är ju den absolut bästa kameran på marknaden nu (dock inte sett bilder från Mate 30 Pro). Känns som det gick snabbt för Apple att komma ikapp Google när dom väl ansträngde sig lite.

1 gillning

Jag kommer fortsätta med min XR i säkert 2,5 år till (byter på jobbet var 3e år)

Vidvinkel

Älskar verkligen att knäppa i 16:9 och inte i 4:3 som tidigare.

6 gillningar

Kreativt värre :slight_smile:

Gilla verkligen 3:e bilden uppifrån till vänster.

1 gillning

4 gillningar

I morse vid stationen :sunglasses:

3 gillningar

Deep Fusion kanske i iOS 13.2:

Kanske hinner få min egen 11 Pro Max innan dess :-/

Lite filmer etc från 11 Pro… från Cnet insider: Watch the new iPhone 11 Pro film Star Wars director Rian Johnson shot - CNET

Bara jag som tycker bilderna inte ser så bra ut? Kollade på bilderna i den rätta storleken. Ser ju bra ut när man inte gör så dock!

1 gillning

För att vara bilder från en mobil tycker jag de ser mkt bra ut. Jag tycker till och med att de börjar kunna jämföras med bilder från bra systemkameror på Auto-läge. Men ge några konkreta exempel på det du tycker är mindre bra så är det lättare att bedöma.

Nja, om du menar dom från Cnet så är dom lite amatörmässiga och troligen inte fotade av fotografer, men man får iaf se skillnaderna på XS och 11. Filmerna såg ju bra ut.

Jag menar om man kollar på bilderna i sin normala storlek mera.

Jag tar bara en bild rakt av, men alla ser ut så mer eller mindre:

Inget ont om bilden dock. Mera ett exempel!

3 gillningar

Såg denna på Macrumors forum, ingen redigering, tagen med nattläge och stativ, heeeelt sinnesjukt.

6 gillningar

Ingen Exif info om kamera men om det är med en 11 Pro så är det ju inte illa pinkat. Men bilden är ju mindre än ett halvt vykort, så svårt att se hur den egentligen ser ut i full storlek.

Opps ladda ner fel version som vanligt, ska kolla på den igen :slight_smile:

1280px hög så troligen inte en fullversion om nu inte nattmode förminskar, och ingen Exif.

:warning: OFFCIELLT: iOS 13.2 Beta nu ute!

Ska bli oerhört intressant att testa Deep Fusion ikväll! :camera_flash: :camera_flash::camera_flash: