Posta era mobilfoton

Vill ha ett stativ!

Vad gör man åt det då! :slight_smile:

Beställer :sunglasses: men va ska jag ha?

Menar du att 11:an har stormstabilator? :joy:

Är tanken att du bara ska lattja med detta?

Den tar kopiöst många bilder under 30 sekunder med stativ och pusslar ihop dem till en bild :slight_smile:

1 gillning

Manfrotto om du har någon stil. :joy:

Jaha du kör lite gaffling.

Yes!

Ska väl ligga i lådan… :joy:

Berätta inte det för Severyd,han och en kamera och en massa gafflar kan bara sluta illa. :joy::rofl:

I ditt fall är de väl i munnen. :rofl::joy:

1 gillning

Alltså är det bara för detta så kan du köpa billigast möjliga. Jag använder ju mitt till så mycket mer så då är det bra att ha ett lite rejälare. Sen behlver du köpa ett fäste för mobiler också så du kan sätta dit telefonen :slight_smile:

1 gillning

Googlade, finns ju massa som redan funkar med mobilen! Fanns nått med fjärr också…

Tar med ett gäng gafflar till jobbet imorgon och svetsar ihop dom, bättre kan de ju inte bli… :ok_hand:t2:

1 gillning

Till mobilen kan man ju ha de flesta stativ med standardfäste, sen köper man bara en mobilhållare som passar. Då kan man ju även använda stativet till en vanlig kamera om man önskar.

1 gillning

Japp exakt så jag gjorde :slight_smile:

Om inte annat kan du ju få till en bra bild. :joy::rofl:

1 gillning

Glöm inte att berätta vilken film du köpte till mobilen för Severyd så han inte glömmer det när han besöker Gaffeln’s Foto imorgon och investerar.

1 gillning

Tagen idag med en iPhone 11. Hela min recension av iPhone 11 Pro Max filmas på just en 11 Pro Max :slight_smile:

3 gillningar