Posta era mobilfoton

Blev en skön morgon runda i skogen :blush:

2 gillningar

Taget med en iPhone 11 Pro, viss redigering inblandad. iPhone 11 Product Red är så jävla läcker.

3 gillningar

Gammeltvåan lever!

4 gillningar

Bilderna ser ut att vara så in i bänken överskärpta och med en maximal kontrast, eller det är pålagt av användaren? :slight_smile:

Du får kisa lite om det blir för jobbigt. :wink:

1 gillning

Kan man ju göra men är det inte konstigt att bilderna blir så här, om de blir så per automatik? :slight_smile:

Men inte isbergssallad :nauseated_face:

Jo!

Låt folket pilla med sina foton och vara nöjda :blush:
Ni som kan foto behöver inte läxa upp oss okunniga, vi är faktiskt fler :wink:

4 gillningar

Det är ju som att tiga stilla när Svenssons hyllar tydligt sämre bilder på FB och Instagram :wink:

Men ok, jag ska försöka tiga f o m nu :slight_smile:

Äh chilla, det är lugnt. Visserligen var syftet här inte att lägga fokus på att bilden skulle visa på telefonens potential att leverera bilder av hög teknisk kvalitet, vilket den absolut är. Posten var mer ämnat som en Throwback och släppet av en produkt som förändrade resten av teknikvärlden på många fler vis än någon kanske förstod. :sparkles:

1 gillning

Det är det - alldeles för rätt! Har skapat den här kroppen!

1 gillning

Brukar säga att de har kostat att bygga en sån här vacker kropp :ok_hand:t2: Inte alla som har kunskapen hur man gör… :man_shrugging:t2:

Fotobevis! Annars har det inte hänt.

Hahaha ja ens kunskap om mat som ger lycka får en dietist kunskap om det samma fast från ett annat perspektiv att framstå som banal :joy:

1 gillning

Punkt!

Ibland e de svårt å förstå trådarna vem som svara vem… men e de foto på min kropp du vill ha får du allt swisha ett par lax först… :joy::joy::joy:

Jag får starta en insamling. :moneybag:

För att inte tala om hur OT detta är :joy:

1 gillning

Här kommer lite blandade bilder som visar storheten i Deep Fusion och Night mode. IMG_0169 IMG_0099

Hoppas dessa visas som de ska för detaljerna är sinnes :smiley:

2 gillningar