Jean-Marie Le Pen är död
Frågan är vilken tokstolle som tar över efter henne.
??
Han har väl inte haft så mycket senaste 15 åren
Aha, trodde det var dottern Nevermind då.
Det är Marines far som dött. Han har väl inte haft någon officiell post i partiet på länge ?
Jag är sur på regeringen i allmänhet och Ebba Busch i synnerhet. Lovade inte de att falukorven skulle bli billigare? Detta som en symbol för att mat skulle bli billigare?
Idag upptäckte jag att min Östermalmssushi gått upp från 155 kr till 175 kr... Hur är det möjligt? Jag vill ha en falukorv i kompensation!
Se på sjutton. Det kan alltså inte vara falukorvens fel att min sushi är så dyr. Då är det något annat rackartyg regeringen har hittat på..
Jag tycker det finns en del att kritisera regeringens omläggning av biståndspolitiken för. Men med sådana här rubriker behöver nog inte regeringen oroa sig.
Tiotal…
Nu måste Landerholm satt sin sista potatis. Tabbe på tabbe är inte acceptabelt av säkerhetsrådgivaren
Iofs så var det en pressekreterare (om jag kommer ihåg rätt) som gav ok till att skicka det hela med taxi.
Men det sprider snarare bara eländet vidare inom regeringskansliet.
Men, men .... han är ju Kristerssons kompis.!.!.!
Gin gänget i Alingsås
Fyfan.
So it begins.
Vad är inkubationstiden för extremhöger-normalisering nu för tiden?
Visste känns det som allt bara upprepas? Kanske inte är så konstigt, andra världskriget är länge sedan nu, finns inga kvar som kan berätta om det.
När jag gick i skolan fick vi lära oss att aldrig glömma förintelsen fast det kommer framtida generationer att göra, som många andra fasor som varit tidigare. Jag tror att en mörkare tid väntar innan det kan bli bättre.
På dotterns skola har dom en temadag om förintelsen imorgon, den kom väldigt lägligt.
Hoppas att fler skolor gör likadant.
Förintelsen har väl aldrig hänt om man frågar valfri högerradikal, skulle inte förvåna mig ett dugg om Elon skulle påstå det också
Det beror nog på att det är förintelsens minnesdag idag den 27:e januari.
Och nu har han avgått