Politisk debatt (2021–2022)

Det är som en spambot har intagit hela staden. Gick över en bro idag där vänstern och moderaterna hade totalt spammat varsin sida med exakt samma skylt hela vägen (ca 30 meter bro).

Obehagligt. Spam IRL typ.

1 gillning

M a o lika ofta som @Marcus_Attefors kör lådor till ångest förrådet. :joy::joy::joy:

Jag fyller en taxi i veckan som får åka dit!

1 gillning

Inte värre än alla elsparkcyklar. Där pratar vi spam.

De har ju ett syfte i alla fall.

1 gillning

Eller A traktor :slightly_smiling_face:

Du har en likasinnad i Sunne:

En våg av vandalisering har drabbat de valaffischer som nyligen satts upp. Något tillfälligt tilltag i stundens bitterhet tycks det inte vara då affischerna förstörts två gånger.

Partiernas valaffischer vandaliserade i Sunne - Värmlands Folkblad (vf.se)

Också reagerat på att det är väldigt lika slogans på alla förutom V som bara har Nooshi på sina.

1 gillning

Adblocker irl, bara att skaffa

5 gillningar

De har väl slogans på sina också? Jag har i alla fall sett de här:

"Med modet att förändra" Det är sällan modigt att förändra. Det modigaste en politiker kan göra är att inte hela tiden förändra.

Det är sant. Men hennes namn syns mer tydligt. :man_shrugging:

I vallokalen: ”Hmm, var är valsedlarna där man röstar på Nooshipartiet?”

Åkte förbi en affisch med jättestora loggotyper för Socialdemokraterna, Vänsten och Miljöpartiet. Sedan någon iten text som inte gick att se vad det stod förutom om jag stod precis framför.

Det var visst en valaffisch från Moderaterna.

Tror att vi har en designvinnare här:

3 gillningar

Jag tror dock att det är taktiskt bra att köra med hennes namn så där stort. Hon verkar ju populär både bland sina väljare och folk som funderar att kanske rösta på V.

Jag gillar Nooshi men inte V. :nerd_face:

1 gillning

O nu kom röstkortet

2 gillningar

Har herr Esse kommit ut som konservativ :thinking:

Season 1 Episode 3 GIF by Rick and Morty

1 gillning

Finns det fler i V?