Jag har inte ännu fått in stekplatteavstängningsfixen, väntar…
Ser tufft ut för Polestar
Nu kom uppdateringen där man kan stänga av telefonvärmaren.
Yes, började rullas ut igår.
Varför värmer man telefon?
Vissa telefoner blir varma på Qi-laddplattan.
Jag fattade inte att det var laddplattan som menades, nu förstår jag lite bättre.
Kul för er som får uppdateringar, min är fast på 2.7.
Skall till Rejmes nästa vecka så de får uppdatera den, som ett djur!
Missat uppdatera en version eller fastnade den bara?
Haft 2.7 sen jag hämtade den, har alltid stått att den är uppdaterad. Men är väl kanske om den missat en version från den byggdes till jag hämtade den, kanske är möjligt.
Missar man en OTA så är det så. Men nu löser dom det på verkstaden till dig så.
Kollade igenom menyerna som hastighast men hittade ingen switch för att stänga av den trådlösa laddaren, har ni hittat den?
Har uppdaterat, men inte kollat.
Min funkar bra så använder den ibland, vill jag inte använda den så lägger jag telefonen med skärmen nedåt bara.
Inställningar (Bil-ikonen) - Mer - Trådlös mobilladdning.
Ah, tack! Letade under Inställnings-menyn.
Vilken öken det är att parkoppla en telefon
Telefonen (iPhone) är ansluten via bluetooth och jag väljer parkoppla i bilen och i telefonen men den står bara och snurrar, någon som minns vad man mer behöver göra?
Den videon löste det - tack!
Aktiverade Digital Key för första gången, får se om jag behöver det eller om det drar för mycket batteri ur telefonen.
Digital Key har funkat bra för mig, men har nyckeln med mig, måste ändå ha fobben till garageöppnaren så då kan jag lika gärna ha nyckeln i fickan. Så har Digital Key avstängt numera, suger ju lite ström gissar jag, men inte så mycket.